تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق بشر يک بازيچه‌اي براي کشورهاي استکباري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران: حقوق بشر يک بازيچه‌اي براي کشورهاي استکباري است مدير حوزه‌هاي علميه خواهران گفت:تاريخ در سال‌هاي طولاني نشان داده است که حقوق بشر يک بازيچه‌اي براي کشورهاي استکباري است و از آن براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي‌کنند و اگر لازم باشد حتي در خاک خود ظلم مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ، مدير حوزه‌هاي علميه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به چهارمين سالگرد انقلاب مردم مظلوم بحرين گفت: مردم بحرين با قيام خود تنها به دنبال يک حرف يعني داشتن حق رأي و حقي مساوي در جامعه هستند.
وي بيان کرد: شايد اين درخواست در نزد بسياري از کشورها درخواست ساده‌اي باشد ولي آل خليفه در بحرين بدون توجه به قوانين بين‌المللي و اسلامي، حقوق شهروندي، قانوني و اسلامي مردم را ناديده مي‌گيرد و در اين چند سال با انواع شکنجه و ستم در برابر اين خواست مردم ايستاده است.
حجت الاسلام و المسلمين جمشيدي افزود: نظام آل خليفه براي اينکه بتواند به خواست مردم تن ندهدازهروابستگي به کشورهاي ديگراستفاده مي‌کند و منافع کشور و مردم خود را به آمريکائي‌ها و عربستان و باقي کشورهاي منطقه واگذار کرده است و استقلال و تماميت عرضي کشوررا زير پا گذاشته است.
وي ايستادگي حاکمان بحرين درمقابل مردم را ناشي از غفلت آن‌ها دانست و گفت: نظام آل خليفه اگر به دنبال تداوم خود است، بايد بداند که حکومت با ظلم ادامه نمي‌يابد.
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران گفت:تاريخ در سال‌هاي طولاني نشان داده است که حقوق بشر يک بازيچه‌اي براي کشورهاي استکباري است و از آن براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي‌کنند و اگر لازم باشد حتي در خاک خود ظلم مي‌کنند.
وي با بيان اينکه وادادگي آل خليفه و نزديکي مردم بحرين به ايران موجب شده است که دخالت‌ها در اين کشور افزايش يابد تصريح کرد: اين توهم در کشورهاي غربي و منطقه به وجود آمده است که اگر انقلاب مردم بحرين به پيروزي برسد يک مجموعه ديگري مانند ايران به وجود مي‌آيد و از اين رو تمام تلاش خود را براي جلوگيري از انقلاب بحرين انجام مي‌دهند.
عضوجامعه مدرسين با اشاره به اينکه حوادث بحرين نشان داده است که ادعاي حقوق بشر کشورهاي غربي دروغ است گفت: تاريخ در سال‌هاي طولاني نشان داده است که حقوق بشر يک بازيچه‌اي براي کشورهاي استکباري است و از آن براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي‌کنند و اگر لازم باشد حتي در خاک خود ظلم مي‌کنند.
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران ابراز داشت: کشورهاي استکباري همچنان که در برابر جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي ساکت بودند در برابر جنايت‌هاي بحرين نيز ساکت هستند و تنها ادعاي حقوق بشر دارند و بالأخره اين سکوت روزي در دادگاه انسان‌ها بيدار دنيا شکسته خواهد شد.
وي با اشاره به نقش مهم روحانيون در هدايت انقلاب بحرين گفت: در انقلاب بحرين روحانيوني مانند شيخ عيسي قاسم نقش کليدي داشتند و با تلاش خود توانستند متانت را در ميان مردم بحرين حفظ کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمين جمشيدي عنوان کرد: نظام آل خليفه خشونت را به اوج خود رساند و در کشتار مردم و حتي نوجوانان از هيچ عملي فروگذار نشد، ولي با اين حال حرکت مردم با هدايت صحيح روحانيت ذره‌اي از مسير خود منحرف نشدند و هنوز همان مسير آرام خود را حفظ کرده است.
وي با اشاره به آيه‌اي از قرآن يادآور شد: خداوند در قرآن فرموده است که هرچه مؤمنين به خدا تکيه کنند خدا هم به آن‌ها کمک مي‌کند و اين وعده الهي است که پيروزي را نصيب آن‌ها خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن