تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805476651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات جلسه پرتنش استقلال / زرینچه جایگزین قلعه نویی تا مربی خارجی بیاید!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


افشاگري از جلسه پرحرف و حديث هيأت مديره استقلال
جزئیات جلسه پرتنش استقلال / زرینچه جایگزین قلعه نویی تا مربی خارجی بیاید!
هيأت مديره استقلال در حركتي عجيب صبح روز جلسه اعلام كرد نشست امروز لغو شد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مصاحبه بهرام افشارزاده بازتاب زیادی داشت، مصاحبه‌ای که مدیرعامل استقلال دست به افشاگری زده و پرده از اتفاقات مهمی برداشت. او گفت در نشست هیأت مدیره استقلال فشار زیادی به من آوردند تا سرمربی تیم را برکنار کنم و اگر این کار را می‌کردم دیگر افشارزاده نبودم و باید می‌رفتم!

ديروز اكثر اعضاي هيأت مديره استقلال مصاحبه افشارزاده را مورد انتقاد قرار دادند. منصور پورحيدري، سعيد افجه‌اي و... مصاحبه‌هايي را انجام داده و گفتند اينكه مديرعامل استقلال مي‌گويد ما فشار آورديم تا سرمربي را بركنار كنيم، اصلاً درست نيست و كسي خواستار عزل نفر اول كادرفني نبود!
اين سوژه، ما را بر آن داشت به چند ماه پيش برگرديم. به روزهايي كه استقلال پشت‌سر هم مي‌باخت و بسيار تحت فشار بود. شكست در دربي و به فاصله چند روز باخت به ذوب‌آهن و كنار رفتن از جام حذفي باعث شد هيأت مديره استقلال جلسه اضطراري تشكيل دهد، جلسه‌اي كه همه اين تصور را مي‌كردند در آن اتفاقات مهمي بيفتد اما زهي خيال باطل و همان‌طور كه خبرورزشي پيش‌بيني كرده بود آب از آب تكان نخورد.

هيأت مديره استقلال در حركتي عجيب صبح روز جلسه اعلام كرد نشست امروز لغو شد. اين خبررساني براي پنهان كردن محل جلسه بود و آنها برخلاف هميشه به جاي حضور در ساختمان باشگاه استقلال راهي ساختمان پيشكسوتان ايران واقع در خيابان بهار جنوبي شدند و دور يك ميز نشستند. در آن روز وقتي اعضاي هيأت مديره استقلال با عكاس خبرورزشي مواجه شدند، حيرت‌زده شده و دهان‌شان از تعجب باز ماند چرا كه باور نداشتند محل جلسه لو برود!

خبرورزشي نشست هيأت مديره ويژه استقلال در ايام ناكامي را مورد كالبدشكافي قرار مي‌دهد. اتفاقات آن جلسه را به صورت ريز بازگو مي‌كنيم تا حقايق روشن شود!
اولين موضوعي كه در جلسه مطرح شد نتايج ضعيف و باخت‌هاي پياپي استقلال بود. «استقلال مي‌بازد»، «مردم ناراحت هستند»، «تحت فشار هستيم»، «بايد فكري كرد» و «چاره چيست؟!»

هركدام از اعضاي هيأت مديره نظراتي داشتند. اولين سخن را كامران صاحب‌پناه بر زبان آورد. او به عنوان رئيس گفت: «نبايد عجولانه و از روي احساس تصميم بگيريم. بايد همه جوانب را در نظر گرفت و اگر اتفاقي نيز قرار است، بيفتد بايد درست باشد.»
مخالفان سرمربي استقلال براي عزل او دلايل خاص خودشان را داشتند. آنها مي‌گفتند استقلال به بن‌بست رسيده و اگر اين نتايج ادامه داشته باشد از كورس عقب مي‌مانيم. پرسپوليس علي دايي را كنار گذاشت. حالا بايد از اين تيم الگوبرداري كنيم. دربي را باخته‌ايم، از جام حذفي كنار رفته‌ايم و ليگ را از دست مي‌دهيم.
منصور پورحيدري بر اين باور بود بايد يك مديرفني انتخاب كرده و بالاي سر سرمربي قرار بگيرد. اين‌طور شرايط شايد بهتر شد! افجه‌اي و افشارزاده از سرمربي حمايت مي‌كردند. آنها اين اعتقاد را داشتند كه او تيم را درست مي‌كند و اين مرحله بحران از بين مي‌رود.

پندار توفيقي علاقه زيادي به حفظ سرمربي نداشت و البته در برخي دقايق از او دفاع مي‌كرد. نثاري مي‌گفت: چرا در شرايط فعلي سرمربي را عزل كنيم. با بررسي فراوان تصميم نهايي را به جلسه بعد موكول كنيم. يعني بدنسازي را عامل ناكامي استقلال مي‌دانست. او اعلام كرد بايد يك بدنساز بياوريم و نيمكت استقلال را تقويت كنيم.
رضا صادق‌پور ميان ماندن و رفتن سرمربي مردد بود و حرف‌هايش را درباره علل ناكامي استقلال بر زبان آورد. در اواخر جلسه يكي از اعضا كه آتشش بسيار تند بود، گفت: جواد زرينچه را براي يك بازي سرمربي كنيم و بعد يك سرمربي بزرگ خارجي بياوريم! 116



۲۸/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن