تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت تهران، تیمی که نمی توان دوست نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نفت تهران، تیمی که نمی توان دوست نداشت




تیم جوان و با انگیزه نفت تهران در چندسال اخیر با یک ثبات خوب توانسته در فوتبال ایران نامی برای خود دست و پا کند.





طرفداری: چه پرسپولیسی باشی، چه استقلالی باشی یا حتی طرفدار سپاهان، تراکتورسازی و فولاد هم باشی نمی توانی از یک تیم جوان و با انگیزه به سادگی عبوری کنی و نمی توان این تیم را دوست نداشت. نفت تهران تیم دوست داشتنی سال های اخیر لیگ ایران شاید در هر بازی بیشتر از 10 هوادار در ورزشگاه نداشته باشد اما دل های زیادی را شیفته خود کرده است.

مدیریت خوب منصور قنبرزاده و حضور مربیان شایسته ای مثل حسین فرکی، یحیی گل محمدی و در حال حاضر علیرضا منصوریان باعث شده است این تیم بدون حاشیه و با ارائه بازی های زیبا هر سال پیشرفت زیادی داشته باشند تا حدی که الان این تیم صدر جدول قرار دارد و جدا کردن شاگردان منصوریان از بالای جدول بسیار دشوار است.


نفت تهران، تیمی که نمی توان دوست نداشت



بازیکنان جوان و با پتانسیل های بالا در نفت دیده می شود که کمتر تیمی همچین بازیکنانی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه بان بلند قامت 22 ساله این تیم که در 2 سال اخیر شایستگی های خود را نشان داده است و طولی نخواهد کشید تا شماره 1 تیم ملی را بر تن خود ببیند، امین حاج محمدی مدافع مستحکم 24 ساله نفت که می توان از او به عنوان جانشین سید جلال حسینی بهترین مدافع دهه اخیر ایران نام برد، مرتضی پورعلی گنجی که نیازی به هیچگونه تعریف و تمجید ندارد، پست اصلی این جوان بابلی هافبک دفاعی است اما در جام ملت های آسیا حسابی در خط دفاعی درخشید تا مژده ک مدافع - هافبک جنگنده جوان را به دوست داران فوتبال ایران دهد.

ارسلان مطهری مهاجم 22 ساله نفت از دیگر بازیکنان جوان و دوست داشتنی این تیم است که در لیگ چهاردهم 5 گل به ثمر رسانده و امید اول تیم ملی المپیک ایران در خط حمله خواهد بود. در کنار این بازیکنان می توان از ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، غلامرضا رضایی و سیامک کوروشی هم نام برد کرد که برای نفت بازی های درخشانی انجام داده اند تا این تیم صدرنشین لیگ باشد.

از بازیکنان که بگذریم به سرمربی جوان، دوست داستنی، با انگیزه و بی حاشیه این تیم یعنی علیرضا منصوریان می رسیم مردی که فقط سرمربی تیم نیست بلکه مانند یک دوست، پدر و کاپیتان در تیم عمل می کند و با ارائه بازی های زیبا و هجومی نقش بسیار موثری در پیشرفت تیم نفت داشته است.

با این وجود نام یک نفر را نباید فراموش کرد وی کسی نیست جزء "منصور قنبرزاده" یک مدیر عالی و یک الگو برای سایر مدیران، قنبرزاده به خوبی از پس مدیریت نفت برآمده و دست تیم های بزرگ و سرمایه دار تیم را از جذب ستارگان جوانش کوتاه کرده و اگر راضی به فروش بازیکنی شد مطمئن باشید مبلغ خوبی از این انتقال به باشگاه تزریق کرده است. وی همواره در نقل و انتقالات عالی کار می کند و به کار کردن با مربی های جوان و با انگیزه مانند گل محمدی و منصوریان اعتقاد دارد. در روزهایی که نفت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد قنبرزاده به خوبی تیم را مدیریت کرد و نگذاشت حاشیه وارد تیم شود، باشگاه های بزرگ ایران مثل پرسپولیس و استقلال به مدیر شایسته ای مانند منصور قنبرزاده نیاز دارند تا با تمام وجود برای تیم کار کنند.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا تیم جوان نفت صدرنشین لیگ شود و به آسیا صعود کند، این تیم اگر فردا الجیش را شکست دهد به مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد تا یک موفقیت دیگر را در کارنامه خود ببیند.






تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن