تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805044734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال ماهان تندیس و حفاری در اهواز/ ماهان به دنبال خلق شگفتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد/
جدال ماهان تندیس و حفاری در اهواز/ ماهان به دنبال خلق شگفتی

دیدار تیمهای فوتسال ماهان تندیس و شهید منصوری


شناسهٔ خبر: 2499314 سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
استانها > قم

قم - تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتسال کشور در شرایطی به مصاف حفاری خوزستان می‌رود که در یک بازی دشوار به دنبال خلق شگفتی است. به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور ‌امروز هفته نهم از نیم فصل دوم خود را آغاز می‌کند و در شرایطی که ماهان تندیس قم با ۱۰ پیروزی، ۷ شکست و ۴ تساوی در رده پنجم جدول قرار دارد، امروز سه شنبه برای صعود به رده‌های بالا‌تر جدول محتاج کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.ماهان تندیس و حفاری خوزستان در حالی برابر هم صف آرایی می‌کنند اوضاع و احوال نماینده قم در لیگ بر‌تر روبراه نیست چنان که ماهان تندیس در ۵ بازی اخیر، ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست به دست آورده اما شکست ماهان در تبریز برابر پایاسازه و از دست دادن پیروزی برابر تیم‌های قعر جدولی شهروند ساری و شهرداری ساوه نشان داد ماهان مشکلاتی عدیده دارد.ماهان تندیس با ۳۴ امتیاز تیم پنجم جدول است و در ۱۳ مسابقه اخیر خود در لیگ بر‌تر فوتسال تنها ۳ پیروزی به دست آورده تا آماری نامطلوب برجای بگذارد و به نظر می‌رسد ماهان باید در بازی‌های باقی مانده به فکر حفظ خود در بین ۵ تیم بر‌تر جدول باشد.ماهان تندیس در حالی به بیست و دومین میدان فصل جدید پا می‌گذارد که به دنبال رساندن جمع امتیازاتش به عدد ۳۷ است اما حفاری خوزستان که امسال، سال خوبی را پشت سر گذاشته بخت قهرمانی است و برای حفظ شانس خود برای کسب جام باید در اهواز ماهان تندیس را شکست دهد.حفاری خوزستان در جدول رده بندی ۳۸ امتیازی است و در رده چهارم جدول ایستاده و امیدوار است با شکست ماهان تندیس و نتیجه نگرفتن تیم‌های مس سونگوت و گیتی پسند خود را به تاسیسات دریایی صدرنشین نزدیک کند.پیروزی ماهان تندیس در قم برابر این تیم بالای جدولی، می‌تواند مرهمی بر زخم‌های این تیم باشد البته ماهان حتی در صورت پیروزی بر حفاری نمی‌تواند پایش را از رده پنجم فرا‌تر بگذارد و باید به انتظار هفته‌های آتی باشد.حفاری خوزستان در صورت کسب نتیجه در خانه می‌تواند جایگاه تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در رده دوم و سوم جدول تهدید کند اما آنها اگر در اهواز به ماهان تندیس ببازند، یک گام دیگر از قهرمانی دور می‌شوند.ماهان تندیس نیز در صورتی که در اهواز پیروز میدان باشد آن‌گاه می‌تواند به بازگشت به جمع تیم‌های بر‌تر امیدوار شود گرچه ماهان برای حضور در جمع ۳ تیم بر‌تر کار دشواری دارد و رقابت سنگینی در نیمه بالایی جدول در جریان است.تساوی ماهان در بازی رفت در قمدر دیدار رفت ماهان تندیس و حفاری اهواز که در میان استقبال هواداران قمی در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد دو تیم به تساوی بسنده کردند.در آن مسابقه که با استقبال تماشاگران پرشور قمی در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم ماهان تندیس قم در حالی که با ۲ گل از حریف خود عقب بود برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ماهان تندیس ناصر اطمینان
ماهان تندیس در آن مسابقه در شرایطی به میدان رفت که پیش از برگزاری دیدارهای هفته نهم با ۲۱ امتیاز و با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به تیم دوم، در صدر جدول قرار داشت و به دنبال جبران شکست هفته گذشته خود در ساوه برابر شهرداری این شهر بود.حفاری اهواز نیز که تنها تیم بدون شکست لیگ بود با انگیزه متوقف کردن ماهان تندیس و حفظ رکورد شکست ناپذیری خود پا به سالن شهید حیدریان قم گذاشت.در این بازی تیم ماهان تندیس در نیمه نخست نمایش خوبی نداشت و با وجود درخشش مسعود ایازی که چند موقعیت تک به تک را از حریف گرفت، ۲ بر صفر بازنده شد.در نیمه دوم ادامه موج حملات ماهان تندیس، حفاری را در لاک دفاعی فرو برد و حاصل آن، گل زیبای ابوالقاسم عروجی بود و سبب شد تماشاگران قمی با شور و امید بیشتری به حمایت تیمشان بپردازند.در فاصله حدود ۱۰۰ ثانیه تا پایان مسابقه، حملات ماهان تندیس و فشار هوادارانش جواب داد و مهدی زاهدی، میزبان را به گل دوم رساند تا ماهان بازی باخته را مساوی و سالن را غرق در شادی کند.ماهان تندیس قم در آن مقطع با تساوی برابر حفاری ۲۲ امتیازی شد و کماکان در صدر جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتسال باقی ماند و تیم حفاری خوزستان نیز در امتیاز ۱۳ قرار گرفت.ناظم الشریعه: دست بازیکنانم را که ۲۱ هفته بدون پول بازی کردند می‌بوسمسرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: بازیکنان حق داشتند به تمرین نیایند و از نگرفتن پولشان ناراحت باشند، اما من هم به عنوان مربی، ‌ از بازیکنانی که این هفته تمرین نکرده‌اند نمی‌توانم استفاده کنم.محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با مهر در مورد عدم حضور بازیکنان حفاری در تمرینات اخیر این تیم به دلیل ناراحتی از دریافت نکردن حق و حقوقشان اظهار داشت: بازیکنان کاملا حق داشتند که ناراحت باشند. باز هم خدا پدرشان را بیامرزد که ۲۱ هفته بدون دریافت یک ریال با دل و جان برای تیم بازی کردند و دستشان را می‌بوسم اما این راهش نبود که حالا که در کورس قهرمانی هستیم به تمرین نیایند.
محمد کشاورز - محمد ناظم الشریعه
وی تاکید کرد: آنها حق دارند که پولشان را بخواهند. من هم مربی هستم و کارم را بلدم. نمی‌توانم به بازیکنانی که در تمرین حاضر نشده‌اند، بازی بدهم. اگر به آن‌ها بازی بدهم به همه مربیان توهین کرده‌ام. مگر می‌شود بدون تمرین از بازیکن استفاده کرد؟ به باشگاه هم خبر داده‌ام، به هر حال پول نیست، با همه بازیکنان هم دوست و رفیق هستم و از آن جمله مربیان هستم که رفاقت با کار مربیگری‌ام عجین هست اما با شرایطی که داریم نمی‌توانم از آن‌ها استفاده کنم.ناظم‌الشریعه در مورد اینکه در این وضعیت چطور می‌خواهد رودرروی تیم ماهان تندیس قرار بگیرد، ‌ تصریح کرد: ما سه بازیکن سه اخطاره و یک مصدوم داریم. اگر این مصدوم نتواند بازی کند، فقط چهار بازیکن دارم و حتما با‌‌ همان نفرات به زمین می‌روم. برای ما روح فوتسال مهم است و به همین خاطر حتی اگر این بازیکن نتواند به خاطر آسیب‌دیدگی بازی کند، تیم را ناقص به زمین می‌فرستم، گرچه که حفاری در کورس قهرمانی است و دوست داریم که قهرمان شویم.سرمربی تیم حفاری اهواز در خصوص اینکه از این نفرات در هفته‌های آینده استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: اگر به تمرین بیایند، بله، چون بحث لجبازی نیست. شب گذشته به آنها اعلام کردم. اگر هفته بعد تمرین بکنند، می‌توانند بازی کنند. در عین حال تاکید می‌کنم که به آن‌ها هم حق می‌دهم.ترکیب احتمالی دو تیمترکیب ماهان تندیس قم: مسعود ایازی، علیرضا وفایی، طا‌ها نعمتیان، ابوالقاسم عروجی، مسلم اولاد قباد، محمد کرمانی، ناصر اطمینان، هاشم فرج‌زاده، علی شریفی، علی فخاران، حمید رشیدی و فرهاد فلامرزی. سرمربی: علیرضا رعدیترکیب حفاری خوزستان: علیرضا صمیمی، جواد اسفندیاری، محمد هاشمی، بهزاد عظیمی، علیرضا رفیعی، فارس ضیاغم، مهران عالیقدر، میثم برمشوری، رامین کریمی‌نژاد، محمد صفری، حسین فهیمی، احمد ملاعلی. سرمربی: محمد ناظم الشریعهدیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و حفاری خوزستان از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۸ بهمن در اهواز برگزار می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن