تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترک صحن از سوي يک عضو/ شهردار بايد در جلسات بررسي بودجه حضور يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
درگيري در صحن علني شوراي شهر تهران؛ ترک صحن از سوي يک عضو/ شهردار بايد در جلسات بررسي بودجه حضور يابد در يکصد و سي و سومين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران يکي از اعضا به دليل اجرا نشدن نصب قانون جلسه را ترک کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، احمد حکيمي پور، عضو شوراي اسلامي شهر تهران، با اشاره به غيرقانوني بودن برگزاري جلسات بودجه بدون حضور شهردار تهران تصريح کرد: در هر يک از جلساتي که موضوع بودجه در دستور جلسه قرار مي گيرد شهردار تهران بايد حضور پيدا کند.
وي افزود: اين روال غلطي است که شهردار تنها در يک جلسه حاضر شده و بودجه را تقديم اعضاي شورا کند.
در ادامه اين جلسه مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، در واکنش به صحبت هاي مطرح شده از سوي احمد حکيمي پور تصريح کرد: پيش از اين نيز وضعيت به همين گونه بوده است که بررسي بودجه بدون حضور شهردار تهران برگزار مي شده است.
وي تأکيد کرد: من نمي دانم چرا برخي از اعضا به دنبال ايجاد حاشيه در شوراي شهرتهران هستند و امسال که من در راس شوراي شهرتهران قرار گرفته ام مي خواهم قوانين را مو به مو اجرا کنم.
حکيمي پور نيز در واکنش به مباحث مطرح شده از سوي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران خاطر نشان کرد: من در جلسه اي که قانون به درستي در آن اجرايي نمي شود حضور پيدا نمي کنم و ترجيح مي دهم صحن علني شوراي اسلامي شهر تهران را تا زمان اجراي دقيق قانون ترک کنم.
در ادامه اين جلسه علي صابري، عضو حقوقدان شوراي اسلامي شهر تهران، با ارائه توضيحاتي در رابطه با حضور شهردار در جلسات بررسي بودجه شهرداري بيان داشت: اگر در عمل قرار به اجراي دقيق قوانين است شهردار بايد در روزهايي که بودجه در شوراي شهر مطرح مي شود در صحن علني حضور پيدا کند.
وي عنوان کرد: اگر تاکنون شاهد چنين اتفاقي نبوده ايم بايد شرايطي مهيا شود که از اين پس اين اتفاق عملياتي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن