تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جدید اوباما برای مبارزه با افراطی گرایی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رویترز گزارش داد؛
طرح جدید اوباما برای مبارزه با افراطی گرایی
دولت امریکا تلاش می کند برای بررسی چگونگی برخورد با این پدیده های تروریستی، کارشناسان و نمایندگان شماری از دولتها را در واشنگتن گرد هم آورد.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، خبرگزاری "رویترز" گزارش داد که کاخ سفید از طرح رئیس جمهوری امریکا برای تشکیل شبکه ای بین المللی در مبارزه با تروریسم خبر داد.  
کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا بر آن است تا برای مبارزه با افراط گرایی خشونت طلبانه شبکه ای بین المللی ایجاد کند.  
بر اساس این گزارش، یک مقام ارشد در کاخ سفید، با اشاره به برگزاری نشست بین المللی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در واشنگتن، اظهار داشت در این همایش، تلاش خواهد شد تا راه های توقف بنیادگرایی، عضو گیری در سازمان های تروریستی و دعوت به اقدامات خشونت بار، مورد بررسی قرار گیرد.  
پس از وقوع حوادث تروریستی پاریس و کپنهاگ و همچنین کشته شدن 21 قبطی مصری به دست نیروهای داعش در لیبی، دولت امریکا تلاش می کند برای بررسی چگونگی برخورد با این پدیده ها، کارشناسان و نمایندگان شماری از دولتها را در واشنگتن گرد هم آورد.  
این مقام بلند پایه، که خواست نامش فاش نشود، گفت: «ما در پی آنیم تا شبکه ای گسترده برای مبارزه با افراط گرایی خشونت طلبانه ایجاد کنیم. ما به دنبال عمل هستیم و به بخش خصوصی، مسئولان شهرهای مختلف جهان، سازمان های غیر دولتی و تمام کسانی که می توانند راه حلی ارائه دهند، گوش فرا می دهیم.»  
علاوه بر اتحادیه اروپا و دبیر کل سازمان ملل متحد، نمایندگانی از کشورهای مختلف در همایش ضد افراط گرایی امریکا شرکت خواهند کرد.   511



۲۸/۱۱/۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن