تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهر خبر داد تقسیط بدهی بدهکاران بانک کشاورزی استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهر خبر داد
تقسیط بدهی بدهکاران بانک کشاورزی استان بوشهر
مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: کشاورزان، صیادان، عشایر، نخلداران و کسانی که از تسهیلات بخش کشاورزی بانک کشاورزی استفاده کرده و بدهی معوق دارند تا پایان سال فرصت دارند برای تقسیط بدهی خود اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: تقسیط بدهی بدهکاران بانک کشاورزی استان بوشهر



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن رزاق‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بند «د» تبصره 11 قانون بودجه امسال، افرادی که از بانک کشاورزی در بخش کشاورزی تسهیلات دریافت کردند و به دلیل بروز عوامل طبیعی خساراتی دیدند می‌توانند نسبت به استمهال و تقسیط بدهی خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: این امر فقط تا پایان امسال امکان‌پذیر است لذا افرادی که بدهی بانکی در بخش کشاورزی دارند تا پایان امسال فرصت دارند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی استان نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام کنند.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهر گفت:  در حال حاضر بدهی معوق کشاورزی، صیادان و کسانی که در بخش کشاورزی تسهیلات دریافت کردند به بانک کشاورزی استان بوشهر 700 میلیارد ریال است.
رزاق‌منش بیان داشت: همچنین برای حل مشکلات عشایر، 30 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی به عشایر استان بوشهر اختصاص یافته است.پیگیری‌های مختلفی شد تا این اعتبار از طریق تعاونی عشایر، شرکت‌های تعاونی عشایر استان به عشایر پرداخت شود که میسر نشد و قرار شده به عشایر متقاضی پرداخت کنیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در نهایت 53 نفر از عشایر برای دریافت وام 15 میلیون تا 100 میلیون تومانی به بانک معرفی شدند و اما تاکنون نتوانستند مدارک مورد نیاز را تحویل دهند. صندوق توسعه ملی تا 30 بهمن ماه برای جذب این اعتبار فرصت داده که مدارک را ارسال کنیم اما تقاضا کردیم این فرصت تا 15 اسفندماه تمدید شود تا عشایر نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.
انتهای پیام/2255/خ20

93/11/28 - 09:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن