تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803647673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال مدعی و مدافع قهرمانی در آخرین دربی لیگ /جزر و مد لیگ به سود دریایی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لیگ برتر فوتسال؛
جدال مدعی و مدافع قهرمانی در آخرین دربی لیگ /جزر و مد لیگ به سود دریایی‌ها
رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که تبریزی‌ها دربی شهرشان را با مصاف دبیری و مس سونگون برگزار می‌کنند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی امروز برگزار می‌شود که آغاز رقابت‌ها با حواشی همراه شد و داوران اعلام کردند به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود قصد قضاوت در هفته بیست و دوم را ندارند، در همین راستا تمام تیم‌های لیگ برتری با وضعیتی نامشخص به پیشواز مسابقات هفته جاری رفتند تا کمیته داوران برای این حواشی تدبیری بیندیشند.

در بیست و دومین ایستگاه لیگ برتر فوتسال هر 14 تیم در روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند تا پرونده یکی دیگر از هفته‌های پایانی، جذاب و سرنوشت ساز فوتسالی بسته شود.

* شهرداری ساوه - پایاسازه تبریز
 
سوت آغاز رقابت‌های روز سه شنبه در سالن فجر ساوه و برای رقابت‌ دو تیم قعر جدولی به صدا در می آید و طی آن شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز که در هفته‌های پایانی رقابت‌ها گزینه‌های پر رنگ سقوط به لیگ دسته یک هستند به مصاف هم می‌روند البته اعتراض بازیکنان تیم تبریزی به عدم پرداخت مطالباتشان توسط باشگاه، پیش از شروع بازی باعث ایجاد حواشی شد تا بازیکنان حاضر نباشند مقابل رقیب صف آرایی کنند اما مسئولان باشگاه بازیکنان را راضی کردند تا برای فرار از سقوط و همچنین کسب امتیاز بازی در زمین مسابقه حاضر شوند.  

شاگردان خوراکچی نیز که به منظور رهایی از قعرنشینی به دنبال فرصت هستند، برای این رقابت قعر جدولی خود را آماده کرده‌اند تا به امتیاز کامل بازی خانگی دست یابند و از کوچکترین پله‌های پیش رو فرصتی برای پرش بسازند تا این گونه نام خوراکچی به عنوان ناجی این تیم مطرح شود. دو تیم پایا سازه و شهرداری ساوه با امتیازهای 16و 14 به ترتیب در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند.

* مقاومت البرز- تاسیسات دریایی تهران  

در دیگر دیدار این هفته تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی تهرانی در کرج میهمان مقاومتی می‌شوند که با وجود تمام مشکلات عملکرد قابل قبولی داشته و در هفته‌های اخیر و پس از خرید مهره توانست با تیم‌های مدعی سقوط، فاصله منطقی بگیرد البته رویارویی با یاران شمسایی در حالی که مقاومت هفته گذشته نیز مغلوب میثاق شده، قرعه خوبی نیست و می‌تواند موقعیت این تیم را به خطر بیاندازد زیرا رقابت‌ دو تیم قعر نشین دیگر با یکدیگر می‌تواند آن‌ها از نظر امتیازی به مقاومت نزدیک کند، البته در سوی دیگر میدان با وجود اینکه این رقابت‌ برای تاسیسات دریایی دشوار به نظر نمی‌رسد اما غیر قابل پیش بینی بودن مقاومت می‌تواند مشکلاتی را برای تیم صدر نشین که در پی فاصله با دیگر تیم‌های رقیب است، ایجاد کند. در حال حاضر دریایی و مقاومت البرز به ترتیب با امتیازهای 42 و 21 در پله‌های اول و دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.

*شرکت حفاری اهواز- ماهان تندیس قم

در هفته بیست و دوم حفاری که هفته گذشته با تساوی برابر تاسیسات دریایی از جایگاه خود نزول کرد و پله چهارم جدول رسیده، در خانه ماهان را میزبانی می‌کند تا فرصت از دست رفته گذشته را جبران کند تا همچنان در جمع مدعیان قهرمانی بماند، اما در سوی دیگر میدان ماهان نیز هفته گذشته به تساوی رضایت داد، حال این تیم با توجه به نزدیکی امتیازها و به منظور تثبیت جایگاهش محکوم به پیروزی است تا با موقعیت دو تیم شاهد رقابتی جذاب باشیم.
 
* گیتی سبز اصفهان – میثاق تهران
 
دومین دیدار لک با شاگردان فصل گذشته‌اش روز سه شنبه و در حاشیه رقابت گیتی پسند و میثاق انجام می‌گیرد.

گیتی پسند میزبان رقابت که با سرمربیگری کشاورز و حمایت کامل مسئولان باشگاه  از وی، اکنون 39 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته برای پیروزی خانگی و نزدیک شدن به تاسیسات دریایی برای شکست تیم تهرانی به میدان می‌روند. اما، میثاق که با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی سال خوبی را پشت سر گذاشت رقابت و شورای برابر اصفهانی‌ها خواهد داشت از سوی دیگر نماینده تهران برای جبران نتیجه نیم فصل نخست به میدان خواهد رفت تا لک با میثاق آخرین  تلاشهای خود را برای ارتقاء در جدول به کار گیرد این تیم با 26 امتیاز در رده دهم قرار گرفته است.
 
* شهروند ساری - فردوس مشهد

در دیگر رقابت تیم فوتبال شهروند ساری که هفته گذشته امتیاز شیرینی را از آن خود کرد بار دیگر در خانه رقابت و شورای را برای حریف رقم می‌زند تا این بار فردوسی مشهد در سایه هواداران و جو سنگین سالن حیدریان مورد آزمایش قرار گیرد این در حالیست که  فردوسی نیز یکی دیگر از تساوی هفته گذشته را رقم زد تا با 26 امتیاز در رده‌ی نهم قرار گیرد اما، ساری که همانند مقاومت با 21  امتیاز اما، در رده‌‌ی یازدهم قرار گرفته تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در هفته دشوار کرجی‌ها با پیروزی خانگی از رقیب فاصله بگیرد.

* دربی تبریز – مس سوگنون

دربی پایانی لیگ برتر فوتبال را دو تیم دبیری و مس انجام می‌دهند تا دو تبریزی امتیازات را قسمت کنند مس که با وجود بی ادعایی از آغاز فصل با فراز و نشیب‌های بسیار همچنان مدعی قهرمانی بود و اصرار زیادی به پیروزی در دربی‌ها دارد تنها برای  کسب امتیاز کامل بازی پا به میدان می‌گذارد در سوی دیگر زمین دبیری مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته که سال خوبی را آغاز کمتر در با حواشی زیادی سر در گریبان بود برای ایجاد آخرین تغییرات در جدول چشم به امتیاز شهر آورد دوخته است تا در زمین خود موفق به شکست رقیب شود دو تیم مس و دبیر ی با امتیازهای 39 و 31 در رده‌های سوم و ششم قرار گرفته‌اند.

* فرش آرا مشهد – شهید منصوری قرچک
 
فرش آرا و منصوری دو تیم شکست خورده در هفته بیست و یکم ، روز سه شنبه برای جبران نتایج گذشته به مصاف هم می‌روند فرش آرا که با وجود امکانات و بازیکنان  خوب خود امسال نیز نتوانست مدعی قهرمانی باشد با توجه به نزدیکی امتیاز‌ها چشم به بازی خانگی دوخته تا راه خود را  برای ارتقاء در جدول باز کند و در سوی دیگر میدان منصوری تیم رده هشتمی جدول نیز که امسال با مشکلات فراوانی رو به رو بود برای تثبیت جایگاه خود و همچنین ایجاد تغییرات در جدول میهمان مشهدی‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

تیم فوتسال پایا سازه با نفرات کامل به ساوه رسید
بازیکنان پایاسازه برابر شهرداری ساوه به میدان نمی روند
اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال اعلام شد
افتخاری از مدیرعاملان منصوری و گیتی پسند قدردانی کرد




کد خبر: ۵۱۳۵۰۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن