تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804142648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار باقرزاده تشریح کرد برداشتن نقاب پوشالی ترس از آمریکا از چهره این رژیم رسالت دانشجویان/استکبارستیزی در جان ملت ایران رخنه کرده/در عرصه جهاد دو خط بیشتر نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار باقرزاده تشریح کرد
برداشتن نقاب پوشالی ترس از آمریکا از چهره این رژیم رسالت دانشجویان/استکبارستیزی در جان ملت ایران رخنه کرده/در عرصه جهاد دو خط بیشتر نداریم
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اکنون جبهه مبارزه با استکبار در منطقه از یمن تا سوریه گسترده است، خطاب به دانشجویان گفت: امروز رسالت دانشجویان این است که نقاب پوشالی ترس از آمریکا را از چهره این رژیم پوشالی بردارند.

خبرگزاری فارس: برداشتن نقاب پوشالی ترس از آمریکا از چهره این رژیم رسالت دانشجویان/استکبارستیزی در جان ملت ایران رخنه کرده/در عرصه جهاد دو خط بیشتر نداریم



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار سیدمحمد باقرزاده امشب در کنگره 74 شهید دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های معظم‌له این است که یادواره‌های شهدا را نباید به گونه‌ای برگزار کرد که تکراری شود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همیشه پشت حماسه تدبر و تفکر است، اظهار کرد: مقام‌معظم‌رهبری در این خصوص تدبر را نیز از ما خواستار شدند تا در برنامه‌ها لحاظ کنیم.
سردار باقرزاده به زندگی سراسر نور و هدایت شهدا اشاره کرد و گفت: نباید با مقوله شهید و شهادت احساسی برخورد کرد، نگاه به مقوله‌های ارزشی و فرهنگی باید تعقلی باشد نه احساسی.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تشریح کرد: نباید دل خوش به این کرد که برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم و در پس آن هدفی وجود نداشته باشد.
وی افزود: گلایه ما این است که دردهای جامعه را چرا نمی‌توانیم با شهدا درمان کنیم و این یک مشکل است، این همه ستاره هدایتی داریم و راه را گم کرده‌ایم.
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: وقتی وارد عرصه جهاد می‌شویم دو خط بیشتر نداریم که یکی خط شهادت‌طلبی و دیگری خط عافیت‌طلبی است، همانگونه که شهید چمران می‌فرماید، وقتی شیپور جنگ نواخته می‌شود، مرد از نامرد مشخص می‌شود.
سردار باقرزاده متذکر شد: در جنگ است که میزان صداقت‌ها و حقیقت‌ها مشخص و معلوم می‌شود که چه کسانی میدان‌دار هستند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سپس به برخی از ابعاد شخصیتی امام راحل اشاره کرد و گفت: امام چنان مقید به احکام اسلامی بود که حتی از گوشت حلال کشتارگاه فرانسه در طول دوران تبعید استفاده نکرد.
باقرزاده گفت: به فساد اقتصادی امروز که نگاه می‌کنیم جای تأمل دارد، چراکه این اقدامات انحراف از خط امام است که عده‌ای اکنون به این مرحله از فساد رسیده‌اند.
وی با اشاره به لزوم داشتن عزم در کارها برای پیشبرد اهداف انقلاب، تصریح کرد: امام با عزم انقلاب، نهضت را به پیروزی رساند و امروز باید ببینیم در سالی که مزین به عزم ملی است چه کار مفیدی توانسته‌ایم انجام دهیم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز به برکت امام و شهدا استکبارستیزی در جان ملت ایران رخنه کرده است.
باقرزاده افزود: فشار تحریم‌ها ملت را آب‌دیده‌تر کرد و اکنون اگر تحریم‌ها برداشته شود دیگر کار آمریکا ساخته است.
وی با بیان اینکه اکنون جبهه مبارزه با استکبار در منطقه از یمن تا سوریه گسترده است، خطاب به دانشجویان گفت: امروز رسالت دانشجویان این است که نقاب پوشالی ترس از آمریکا را از چهره این رژیم پوشالی بردارند و ملت‌های آزاده جهان را در برابر این قدرت توخالی متحد کنند. انتهای پیام/82020/ذ30

93/11/27 - 21:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن