تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804310278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید نظام بهداشت و سلامت را با تغییرات جامعه برنامه ریزی كنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسماعیل ایدنی: باید نظام بهداشت و سلامت را با تغییرات جامعه برنامه ریزی كنیم خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: باید نظام بهداشت و سلامت را با تغییرات جامعه برنامه ریزی كنیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن ساعت 14:41

خبرگزاری پانا+ایدنی

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، یکشنبه 26 بهمن ماه 1393 با حضور دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر سید سعید سیدیان معاون بهداشت دانشگاه، مهندس جاسم مجیدی پور مدیر کل امور شهری و روستائی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولین محلی و شیوخ منطقه و همزمان با افتتاح یکهزار خانه بهداشت در سراسر کشور، خانه بهداشت روستای عرب راشد در کیلومتر 45 جاده اهواز به هفتکل به عنوان نماینده خانه های بهداشت آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر اسماعیل ایدنی در این مراسم اظهار كرد: امیدوارم كاری برای مردم انجام دهیم كه ماندگار بوده و حضور مسئولان ارشد كشوری در استان نیز طلیعه ای برای مردم باشد. یكی از اساسی ترین وظیفه دولت تامین، حفظ و ارتقای سلامت و افزایش طول عمر با كیفیت مردم است.
وی افزود: گسترش شبكه های سلامت یكی از دستاوردهای انقلاب بود كه باعث افزایش امید به زندگی شد. در زمینه نیروی انسانی بخش سلامت نیز به خودكفایی رسیده ایم. در گذشته بیشتر پزشكان كشور هندی، بنگلادشی و فیلیپینی بودند ولی در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز به خودكفایی رسیده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز تصریح كرد: بیش از ۴۰درصد پژوهش های كشور در حال حاضر در زمینه پزشكی است. لازم است  در زمینه ارائه خدمات پزشكی بازنگری شود، چون بیشتر بیماری های موجود در جامعه از واگیردار به غیرواگیر تغییر پیدا كردند.
ایدنی یادآور شد: در حال حاضر عمده بیماری ها، بیماری های مزمن و غیرواگیر مانند بیماری های قلبی و عروقی، سرطان ها و اختلالات تنفسی و روانپزشكی است؛ بنابراین باید نظام بهداشت و سلامت را با تغییرات جامعه برنامه ریزی كنیم که خوشبختانه مشكلات موجود در سلامت كشور در دولت جدید با اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیاری از آنها حل شده است.

وی بیان كرد: برنامه ریزی برای راه اندازی دو هزار خانه بهداشت روستایی در سراسر كشور یكی از گام های بزرگی بود كه در یک سال اخیر در حوزه بهداشت برداشته شد و در این ایام مبارک نیز به صورت همزمان یک هزار خانه بهداشت در كشور به بهره برداری می رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز ادامه داد: سهم خوزستان برای راه اندازی خانه بهداشت روستایی ۹۴مورد است كه امروز به صورت همزمان ۱۳خانه بهداشت را در استان افتتاح می كنیم، تا پایان بهمن مال ۳۰خانه بهداشت و تا پایان سال نیز همه ۹۴ خانه بهداشت وعده داده شده به بهره برداری می رسند.

ایدنی تاكید كرد: ساختار نظام سلامت در حوزه بهداشت در حال تغییرات اساسی بوده و برای بیماری های قلبی، عروقی، فشار خون و مسائل تغذیه ای مردم غربالگری می كند. باید كاركرد این حوزه به گونه ای باشد تا بیماری ها را كاهش داده و در مقابل طول عمر طبیعی افراد را افزایش دهد.
وی در پایان گفت: بهداشت و درمان به صورت خاص در دستور كار دولت قرار دارد و نظام سلامت ما به سمت عدالت در سلامت برای خدمات استاندارد و پرداخت مردم با توجه به وضعیت اقتصادیشان در حال حركت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن