تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يوسفي: از تعويضم ناراحت نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: یوسفی: از تعویضم ناراحت نبودم
محسن يوسفي معتقد است که اگر ملوان موفق شود استقلال خوزستان را شکست دهد. از بحران سقوط دور مي شود.

یوسفی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: فکر می کنم در دیدار مقابل راه آهن هر دو تیم شرایط یکسانی داشتند. اما خوشبختانه بچه های ما توانستند از موقعیتها بهتر استفاده کنند و برای همین هم توانستیم سه امتیاز شیرین در انزلی به دست آوریم.

او ادامه داد: بعد از حضور آقای کریمی در انزلی بچه ا چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ بازی در زمین بهتر شدند و خوشبختانه بعداز برد پرسپولیس توانستیم راه آهن را هم شکست دهیم.

یوسفی با اشاره به خبرهایی مبنی بر ناراحتی اش از تعویض گفت: من نمی دانم چطور یک چنین شایعه ای شکل گرفته. همان کسی که صلاح دانسته که من در ارنج اصلی باشم. صلاح دانسته که من از بازی تعویض شوم و من از این بابت اصلال ناراحت نیستم. بیشتر ناراحتی من بخاطر موقعیتی بود که مقابل راه اهن داشتم و متاسفانه نتوانستم آن را به گل تبدیل کنم.

وی افزود: بازی هفته آینده ما مقابل استقلال خوزستان هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چون این تیم یک امتیاز در جدول از ما بیشتر است و اگر ما موفق شویم این تیم را شکست دهیم می توانیم بالاتر از این تیم در جدول قرار می گیریم و اینطوری کمی از بحران سقوط فاصله می گیریم.



1393/11/27 13:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن