تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین امید بازیکنان سرباز هم از بین رفت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین امید بازیکنان سرباز هم از بین رفت
بازيکناني که کارت پايان خدمت شان مشکل داشت، اميدوار بودند با رايزني تيم هاي شان در آسيا مجوز بازي به دست آورند که با ممانعت سازمان نظام وظيفه از حضور در ليگ قهرمانان آسيا بازماندند.
به گزارش نامه نیوز، شجاع خلیل زاده، علی حمودی و سینا عشوری که اخیرا از تیمهای سپاهان و ذوب آهن اصفهان طبق دستور سازمان نظام وظیفه عمومی از بازی در لیگ برتر محروم شده بودند برای گذراندن خدمت سربازی به جمع تراکتورسازان پیوستند اما از حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازماندند.

در این رابطه فولاد اهواز هم امیدوار بود تا بعد از حضور سروش رفیعی در جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی، مجوز حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد.

در خلال برگزاری جام ملتهای آسیا نیز سردار کمالی، معاونت نیروی انسانی سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام کرد که در صورت درخواست وزارت ورزش از این سازمان مبنی بر بازی کردن بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل منافع ملی امکان پذیرفتن این درخواست وجود دارد که در نهایت به دلیل اتفاقات پیش آمده در این رابطه، وزارت ورزش هیچ درخواستی به سازمان مربوطه نداد و در نهایت بازیکنان نامبرده آخرین امید خود را برای بازی را از دست دادند.

با این تفاسیر شجاع خلیل زاده، علی حمودی و سینا عشوری به همراه حسین ماهینی و سروش رفیعی باید منتظر تصمیمات جدید برای برطرف شدن مشکلشان و بازگشت به فوتبال بمانند و فعلا قادر به حضور به همراه تیم های شان نیستند.


منبع: ورزش سه


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن