تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ: بازي با سپاهان روز ما نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچیچ: بازی با سپاهان روز ما نبود
دراگان اسکوچيچ مربي فولاد معتقد است که بازي با سپاهان روز تيم فولاد نبرد.

اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من دلم نمی‌ خواهد در مورد داوری صحبت کنم. همه اشتباه می‌ کنند مربی، بازیکنان و داور. این مساله به من مربوط نمی‌ شود و در حوزه کاری فدراسیون است. اما فقط امیدوارم که در پایان فصل این اشتباهات به تیمی برای قهرمانی کمک نکند.

او ادامه داد: به عقیده من خیلی طبیعی است که بعضی از روزها روز تیمی نباشد. بازی با سپاهان هم روز فولاد نبود ما نتوانستیم خوب بازی کنیم. به عقیده من برد سپاهان هم هیچ ربطی به شناخت فرکی از فولاد ندارد.

وی افزود: ما در نیمه اول خوب نبودیم به همین دلیل من در نیمه دوم چند بازیکن را تغییر دادم. شرایط برای ما کمی بهتر شد اما مشکلات حل نشد.

اسکوچیچ با اشاره به 4 تیم بالای جدولی گفت: 4 تیم بالای جدول نفت، استقلال، فولاد و سپاهان رقیب هستند و به عقیده من در شرایطی که این تیم ها امتیازات نزدیک به هم دارند. هر تیمی که در ادامه می‌ تواند از موقعیت ها بهتر استفاده کند و تفاضل گل بهتری هم داشته باشد قهرمان می‌ شود. 10 مسابقه باقیمانده خیلی حساس است و هر بازی در میان تیم های بالای جدول و همچنین تیم های پایین جدولی، حکم فینال را دارد.

اسکوچیچ در پایان در مورد بازی با سایپا گفت: همین الان مشغول آنالیز بازی های سایپا بودم. (می‌خندد)



1393/11/26 14:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن