تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802530549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی:‌از وضعیت تیم فوتبال امید راضی هستیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هاشمی:‌از وضعیت تیم فوتبال امید راضی هستیم
کد خبر: ۴۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 15 February 2015


رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: در سالیان گذشته ما در برخی رشته‌ها از طریق وایلدکارت برای حضور در المپیک استفاده می‌کردیم اما حالا دیگر آن شرایط حاکم نیست و نشان می‌دهد که پیشرفت کرده‌ایم.


کیومرث هاشمی در گفت‌وگو با فارس،‌ در خصوص کسب دومین سهمیه المپیک توسط ملی‌پوش دوچرخه‌سواری اظهار داشت: دوچرخه‌سواران ما عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند و حسین عسگری با کسب دو طلا و کسب سهمیه المپیک نشان داد که پتانسیل بالایی دارد. نتایج راضی کننده بوده و امیدواریم کسب سهمیه در این رشته برای المپیک 2016 بیشتر شود.


وی ادامه داد: ورزش کشورمان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم سهمیه‌های بیشتری را هم کسب کنیم. کسب سهمیه افتخار بزرگی برای ورزش ایران است. در سالیان گذشته ما در برخی رشته‌ها از طریق وایلدکارت برای حضور در المپیک استفاده می‌کردیم اما حالا دیگر آن شرایط حاکم نیست و نشان می‌دهد که پیشرفت کرده‌ایم. ما غیر از رشته‌های تک‌نفره در رشته‌های تیمی هم مانند فوتبال، امید زیادی برای حضور در المپیک داریم البته باید فدراسیون‌ها دستشان باز باشد آن هم از این طریق که بودجه کافی به آنها داده شود.


رئیس کمیته ملی المپیک، در خصوص اینکه آیا برای کسب سهمیه‌ها مشکل بودجه دارید یا خیر،‌ گفت: در بحث بودجه قطعاً‌ باید کمک شویم برای کسب سهمیه باید اعزام خارجی داشته باشیم طبق محاسبه ما با دیدارهای تدارکاتی و رسمی حدود 300 اعزام نیاز است و لازمه این اعزام‌ها داشتن بودجه کافی است. ما مشکلات بودجه‌ای کشور را می‌دانیم اما امیدواریم حداقل بودجه را هم به ما بدهند تا فدراسیون‌ها با فراغ بال بیشتری به مسابقات و اردوهای خود بپردازند.


هاشمی در خصوص اینکه وضعیت کمیسیون ورزشکاران به کجا رسید، گفت: کمیسیون ورزشکاران تنها کمیسیونی است که آئین‌نامه آن باید به تصویب IOC برسد ما تا کنون 6-7 جلسه در این خصوص در هیأت اجرایی جلسه داشته‌ایم و آئین‌نامه آن مراحل نهایی خود را طی می‌کند. ما امیدواریم تا پایان سال این آئین‌نامه را آماده و به تصویب IOC برسانیم.


وی در خصوص اینکه وضعیت حضور مربیان خارجی به کجا رسیده است، گفت: فدراسیون‌ها برنامه‌های خودشان را دارند و ما هم برای بررسی وضعیتشان با آنها جلساتی را برگزار می‌کنیم که بحث اصلی در خصوص جذب مربیان خارجی مربوط به بودجه است.


هاشمی در خصوص اینکه آیا از وضعیت تیم فوتبال امید راضی هستید یا خیر، گفت: در مقطع فعلی راضی هستیم. جلسه‌ای را با خاکپور و کاشانی برگزار کردیم آنها توضیحات و گزارشات خود را دادند و درخواست‌هایی هم داشتند که عملی شد. یکی از آنها بازی در ورزشگاه آزادی بود به این ترتیب که 5 بازی در ورزشگاه آزادی و 5 بازی در دستگردی برگزار شود که این کار مستلزم حضور دو ناظر بود که عملی شد. امکان مسابقه در هر دو ورزشگاه وجود دارد. در حال حاضر مدیریت خوبی بر این تیم حاکم است و کادر فنی خوبی هم آنها را آماده می‌کند و امیدوارم که بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن