تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامکی: تراکتوری‌ها داور را احساساتی کردند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بادامکی: تراکتوری‌ها داور را احساساتی کردند
کد خبر: ۴۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 15 February 2015


حسين بادامکي زننده دو گل صباي قم در ديدار با تراکتورسازي بود.


به گزارش "ورزش سه"، بادامکی در مورد این دیدار گفت: تیم ما یکی از بهترین بازی های فصلش را انجام داد اما متاسفانه به 3 امتیاز دست پیدا نکرد ولی در کل فوتبال رو به جلویی ارائه دادیم.


او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: صبحت هایی که راجع به داور می‌ شود باید منطقی باشد و آنهایی که کارشناسی می‌کنند باید بدون قصد و غرض صحبت کنند ولی من این را بگویم که همان اتفاقی که در 18 قدم ما برای تراکتوری ها افتاد و پنالتی اعلام شد، برای ما هم در 18 قدم آنها افتاد. اما پنالتی ای اعلام نشد. فکر می‌ کنم اعتراض بازیکنان تراکتور داور را احساساتی کرد، امیدوارم که درست نگویم.


این بازیکن در مورد اینکه دلیل نتیجه نگرفتن صبا در نیم فصل دوم چیست، گفت: مشکلاتمان در نیم فصل اول هنوز هم ادامه دار است. توان بازیکنان ما زیاد است اما مشکلاتی که داریم باعث می‌ شود نتوانیم کارمان را درست انجام بدهیم. ما تا یک حدی انگیزه داریم. اما اگر حمایت نشویم انگیزه مان را از دست می‌ دهیم. امیدوارم تا قبل از اینکه دیر شود، مسوولان به دادمان برسند.


او در مورد دو گلی که به ثمر رساند ادامه داد: من زحمات تمام بچه ها را تبدیل به گل کردم خوشحالم که توانستم از موقعیت هایمان استفاده کنم و گل بزنم. امیدوارم در بازی های بعدی هم از این موقعیت ها نصیبم شود.


بادامکی که خود سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در مورد دیدار با این تیم در هفته بیست و یکم افزود: بازی ها سخت و سخت تر شد. تیم های پایین جدول دارند به ما نزدیک می‌ شوند. همیشه بازی با تیم های بزرگ سخت است ولی با همت بچه ها می‌ توانیم دست پر از آزادی برگردیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن