تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: در تراکتور هم 14 امتياز ازصدر عقب بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند: در تراکتور هم 14 امتیاز ازصدر عقب بودیم
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز از تجزيه و تحليل حريف خود و آمادگي اين تيم براي بازي روز جمعه در برابر استقلال تهران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند راجع به بازی آینده تیمش در مقابل استقلال تهران گفت: ما تمرینات خود را به صورت مستمر و خوب می گذرانیم و آماده بازی روز جمعه مقابل این تیم هستیم. خدا رو شکر همه بچه ها آماده هستند و انشااله مشکلی برای حضور در مقابل استقلال تهران نخواهیم داشت. ما این تیم را تجزیه و تحلیل کردیم و نوع بازیشان و افکار کادرفنی آنها را می دانیم و همه تلاشمان را برای انجام یک بازی حساب شده می کنیم.

وی در رابطه با برخی مسائل و مشکلات موجود در تیم گفت: متاسفانه الان مشکل ما این است که یک آقایی در ابتدای فصل 12،13 بازیکن به این تیم آورده است، با آمدن بنده منافع ایشان هم به خطر افتاده است، حالا همان آقا دارد این تیم را به هم می ریزد، با شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه برای ما مشکل سازی می کند اما من همین جا اعلام می کنم اگر این دوستان بخواهند به این کارهای خود ادامه بدهند آن وقت دیگر مجبورم خیلی از حرفها را بزنم. خیلی از حرفهایی که حتما به ضررشان تمام می شود، از این جریان هم باشگاه وهم هیات مدیره تیم مطلع هستند اما به خاطر مصالح تیم فعلا سکوت کرده ایم ولی همین جا به ایشان هشدار می دهم هرچه زودتر به این کارهای خود پایان دهد چرا که اگر قرار باشد تیم به هم بریزد آن وقت بنده خیلی حرف ها برای گفتن دارم.

کمالوند در پایان راجع به شرایط تیم گسترش فولاد در جدول رده بندی لیگ گفت: درست که الان تیم ما جایگاه خوبی در جدول ندارد اما باید بدانیم فاصله امتیازی تیمها بسیار کم است و من مطمئن هستم که ما می توانیم تیم را بالا بیاوریم و در جایگاه خوبی قرار دهیم. من قبلا هم سابقه داشته ام که بتوانم تیمم را از شرایط بحرانی در جدول نجات دهم. در پایان نیم فصل سالی که با تراکتورسازی تبریز از دسته یک صعود کردیم به لیگ برتر، 14 امتیاز از تیم صدرنشین عقب بودیم اما در نهایت دیدید که توانستیم در پایان لیگ در صدر جدول قرار بگیریم و به لیگ برتر صعود کنیم، حتی قبل از آن، این اتفاق در دوران مربی گری من در شیرین فراز کرمانشاه هم رخ داد، آن سال بازهم فاصله امتیازی تیم ما با صدر جدول بسیار زیاد بود اما در پایان با تیم هم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.



1393/11/26 09:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن