تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819541194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروي الكتريكي اپل!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۷ق.ظ)
خودروي الكتريكي اپل! گفته مي شود غول صنعت موبايل قصد دارد اولين خودروي الكتريكي خود را روانه بازار كند تا بدين ترتيب خودروسازاني چون تسلا و گوگل را به چالشي جديد دعوت كند.
به گزارش خبرنگار بين الملل موج > در حال كار روي پروژه اي سري مي باشد كه قرار است حاصل آن خودرويي برقي و پيشرفته باشد؛گفته مي شود 100 ها كارمند جديد براي همين منظور به استخدام اين شركت درآمده اند.
براساس گزارش هاي تاييد نشده > نايب رييس بخش محصولات > هدايت اين پروژه محرمانه رو بر عهده دارد.
اين پروژه با اسم رمز > شناخته مي شود و قرار است خوروساز ديگري نيز > را در اين راه همراهي كند.چندي پيش > در گزارشي مدعي شد تيمي متشكل از مديران >‌ براي تنظيم قراردي تجاري وارد اتريش شده اند.
>‌به فناوري هاي دست يافته است كه مي تواند از آن ها در ساخت چنين خودرويي بهره ببرد؛از جمله تحقيقات دراز مدتي كه در باتري هايي با طول عمر بسيار بالا براي محصولات خود داشته است.سيستم نقشه برداري اين شركت كه در سال 2012 اغاز به كار كرد نيز مي تواند براي مسيريابي مورد استفاده قرار بگيرد.> سال گذشته نيز > را عرضه كرد،نرم افزاري كه > سيستم نقشه برداري،پيام رساني و همينطور ساير برنامه هاي مورد نياز در ساخت خودرو را با هم تركيب مي كند.
ساخت خودرو هدفي بوده است كه از ديرباز در اين شركت دنبال مي شده است،> از مديران بازاريابي > در نشستي خبري در سال 2012 فاش كرد كه ايده ساخت خودرو حتي پيش از عرضه > در سال 2007 در > مطرح بوده است.> از اعضاي هيات مديره اپل نيز در سال 2012 اعلام كرد > فقيد نيز ايده ساخت خودرو را در سر داشته است.
روزنامه > پيشتر در روز جمعه در گزارشي مدعي شد > تعدادي از متخصصان خودروسازي را براي كار در آزمايشگاهي جديد استخدام كرده است.
ساير شركت هاي فناوري موجود در منطقه > نيز در حال كار بر روي پروژه هايي مشابه مي باشند،> در حال كار بر روي خودروي بدون راننده مي باشد.> كه خودروهاي برقي توليد مي كند و حداقل 150 نفر از كارمندان سابق اپل را به استخدام خود درآورده است.
حال بايد ديد > چه زماني به طور رسمي ساخت اين خودرو را تاييد خواهد كرد،اتفاقي كه بدون شك صنعت خودروسازي و فناوري را بيش از پيش به هم نزديك خواهد كرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن