تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: بايد بين مربيان و داوران جلسه گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: باید بین مربیان و داوران جلسه گذاشت
رئيس کانون مربيان تنها راه اصلاح فضاي داوري که در اين روزها در فوتبال ايران به وجود آمده را جلسه اي مشترک بين مربيان و داوران مي‌ داند.

مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: اگر از من بپرسید می‌ گویم تنها راه اصلاح فضایی که در داوری به وجود آمده این است که جلسه مشترکی بین مربیان و داوران لیگ‌برتری برگزار شود. برگزاری چنین جلسه ای باعث می‌ شود که با مربیان دلیل اعتراض های مکرر خود به داوری را بگویند و همچنین داوران هم در مورد عملکرد خود توضیح بدهند.

او در مورد اعتراض های شدیدی که در این یکی، دو هفته به داوری شده است هم گفت: من فکر می‌ کنم در فضای فوتبال کشور یک نوع بی اعتمادی نسبت به داوران به وجود آمده است. اینکه شاید خیلی ها فکر کنند داورها اشتباهاتشان عمدی است به خاطر این است که کسی اعتماد به داورها ندارد. من فکر می‌ کنم برگزاری چنین جلساتی می‌ تواند خیلی از این مشکلات را حل کند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌ کند اشتباهات داوری از عمد است یا نه هم گفت: شاید من قدیم ها فکر می‌ کردم که اشتباهات داوری در بعضی از بازی ها عمدی است. اما حالا هرگز چنین فکری نمی‌ کنم. البته در مورد زمان های قدیم باید بگویم که من چیزی را به چشم نمی‌ دیدم اما آنقدر از این حرف ها زده می‌ شد که من خودم فکر کردم شاید راست باشد. اما حالا می‌ گویم که من خودم دارم در این فوتبال زندگی می‌ کنم و فکر می‌ کنم نباید شخصیت جامعه فوتبال را خدشه دار کرد.

جلالی اعتقاد دارد که در دو راهی اعتراض کردن یا نکردن به داور است: سوالی که برای خیلی از مربی ها به وجود آمده این است که آیا ما باید نسبت به عملکرد داور سروصدا کنیم یا نه؟ اغلب مدیرانی که من با آنها کار می‌ کنم، از ما می‌ خواهند که نسبت به داوری اعتراض کنیم. باور عمومی جامعه فوتبال بر این است که اعتراض به داوری جواب می‌ دهد.

سرمربی سایپا در مورد منظورش از سروصدا کردن به عملکرد داوری هم گفت: بخشی از این سروصدا مربوط به اعتراض های کنار زمین است، بخش دیگر آن به اعتراض رسمی به کمیته داوران برمی گردد و بخش دیگر هم مربوط به ساختن ویدئو نسبت به عملکرد داوری است. خیلی ها اعتقاد دارند چنین کارهایی در فوتبال جواب می‌ دهد. من هفته گذشته هم سوالی پرسیدم و گفتم آیا اعتراض به داور کار خوبی است یا نه. این سوالی است که برای خیلی از مربیان در سطوح مختلف پیش آمده است و باید یک نفر در مورد آن پاسخ دقیقی بدهد.

آخرین سوال از مجید جلالی این است که آیا خودش تصمیمی برای اعتراض به داوری دارد یا نه که او اینطور جواب می‌ دهد: راستش را بخواهید من تا حالا به این موضوع فکر نکرده ام چون اعتقاد دارم نتیجه ای که من می‌ خواهم مربوط به امروز نیست. من یک کار پایه ای برای فردا انجام می‌ دهم و تا حالا به این موضوع فکر نکرده ام که آیا باید به داور اعتراض کنم یا نه.



1393/11/25 16:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن