تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نیم نگاهی به پروژه‌های در دست اجرای سامسونگ


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: نیم نگاهی به پروژه‌های در دست اجرای سامسونگ01/07/1388گروه خبری GSM : آیا پردازنده 1 گیگاهرتزی را که چندی پیش با نام Hummingbird از کمپانی سامسونگ معرفی شد، را به خاطر دارید؟ باید بگوییم این پردازنده تنها طرح جاری و اخیر سازمان تحقیق و توسعه کمپانی سامسونگ نیست، بلکه این سازمان این روزها بر روی پروژه جدید دیگری نیز مشغول به کار است. این کمپانی کره‌ای روز گذشته پردازنده دیگری را برای گوشی‌های هوشمند به جهان معرفی کرد. این محصول قادر است تصاویر ویدئویی 1080p را با سرعت 30 فریم در ثانیه پردازش کند. نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این تراشه S5PC110 و نسخه مخصوص نوت بوک آن S5PV210 نام دارد. هر دو نسخه طوری بهینه‌سازی شده‌اند که طول عمر زیاد باتری‌های گوشی‌های تلفن همراه را تضمین کنند. بعلاوه هر دوی آنها از سرعت ساعت 1 گیگاهرتزی و حافظه cache 512 کیلوبایتی L2 برخوردارند؛ در نتیجه احتمالا میزان کارایی آنها باید تا حدی باشد که دنیای‌ ‌ARM پیش از این نظیر آن را به خود ندیده است. پشتیبانی از قابلیت پخش ویدئویی با کیفیت بالای 1080p، ضبط ویدئویی( با سرعت 30 فریم در ثانیه) و برخورداری از موتور گرافیکی سه بعدی داخلی از مشخصه‌های هر دو نسخه از پردازنده یاد شده است. نمونه‌های اولیه این پردازنده‌ها ماه دسامبر در دسترس علاقه‌‍مندان قرار خواهد گرفت.                      

از دیگر طرح‌های جدید سازمان تحقیق و توسعه سامسونگ، سنسور تصویری 5 مگاپیکسلی و یک چهارم اینچی با نام S5K4EA است که مخصوص گوشی‌های هوشمند و پیشرفته طراحی شده است. دوربین‌هایی که به آن مجهز می‌شوند، از قابلیت‌هایی همچون فلاش زنون، شاتر مکانیکی و تمرکز خودکار بهره‌مند خواهند بود. این طرح از ژانویه 2010 به تولید انبوه خواهد رسید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 439]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن