تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803584431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجدسلیمانی‌ها با وام ضروری کالا خودشان را به ادامه لیگ رساندند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسجدسلیمانی‌ها با وام ضروری کالا خودشان را به ادامه لیگ رساندند
هفته گذشته، یکی از تیم‌های لیگ برتری به دلیل کمبود منابع مالی، مجبور شد با دریافت‌ وام ۱۲ میلیون تومانی کالا از یک بانک، خودش را به بازی هفته بیستم در تبریز برساند و معلوم نیست با این وضعیت، بازی‌های این تیم در هفته‌های آتی چگونه برگزار خواهد شد!
کد خبر: ۴۷۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 14 February 2015



مسجدسلیمانی‌ها با وام کالا خودشان را به تبریز رساندند
لیگ بر‌تر فوتبال ایران در حالی هفته بیستم خود را پشت ‌سر گذاشته است ‌که کمبود منابع مالی، وضعیت بسیاری از تیم‌های لیگ برتری را تهدید می‌کند.‌ هفته گذشته، یکی از تیم‌های لیگ برتری به دلیل کمبود منابع مالی، مجبور شد با دریافت‌ وام ۱۲ میلیون تومانی کالا از یک بانک، خودش را به بازی هفته بیستم در تبریز برساند و معلوم نیست با این وضعیت، بازی‌های این تیم در هفته‌های آتی چگونه برگزار خواهد شد. البته این تنها نفت مسجد سلیمان نیست که با این مشکل روبه‌روست، بلکه تیم‌های دیگری نظیر راه‌آهن، صبا، استقلال صنعتی، ملوان، پدیده و چند تیم دیگر لیگ برتری هم کم و بیش با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش «تابناک»، در هفته‌ای که گذشت، رئیس فدراسیون فوتبال، نامه‌ای به رئیس جدید سازمان صدا و سیما نوشت و در آن اعلام کرد، از آنجا که تا کنون سازمان صدا و سیما نسبت به تعهدات خود برای پرداخت حق پخش تلویزیونی فصل ۹۴ ـ ۹۳ اقدام نکرده است، این اتفاق مراجعه و تماس‌های متولیان باشگاه‌های کشور و سازمان لیگ را به دنبال داشته است؛ بنابراین، مزید امتنان خواهد بود، به منظور جلوگیری از بروز بحران پیش روی فوتبال و تعطیلی احتمالی لیگ با توجه به وضعیت مالی باشگاه‌ها و همچنین جهت رفع بخشی از مشکلات حاد پدید آمده، دستورهای لازم را برای پرداخت وجه مورد نظر صادر فرمایید.

بحث حق پخش و همه داستان‌های پیرامون آن را که به یاد دارید؛ سرانجام‌ صدا و سیما در برابر رقم درخواستی فدراسیون فوتبال کوتاه نیامد و با یک رقم خیلی پایین‌تر، فوتبالی‌ها را پای میز مذاکره کشاند. استدلال خیلی‌ها در آن زمان، این بود که این فوتبال ارزش پرداخت چنین مبالغی را ندارد. بی‌شک مسئولین اینچنین از بیرون به فوتبال نگاه می‌کنند و برایش یکراست نسخه می‌پیچند؛ استقلال و پرسپولیس و یکی دو تیم بزرگ دیگر را در نظر دارند که بازیکنان میلیاردی در اختیار دارند و بازی‌های بی‌کیفیت ارائه می‌دهند.

اما در این میان، حق تیم‌های کوچک‌تر ـ که غالبا وظیفه بازیکن‌سازی ‌بر عهده دارند ـ نادیده گرفته می‌شود. آیا باید سهم باشگاهی مانند راه‌آهن که از قعر جدول لیگ ایران و با آن وضعیت اسف‌بار، رامین رضائیان را به تیم ملی در جام ملت‌ها تقدیم می‌کند و پرسپولیسی که به زور و با مصدومیت دقیقه نودی یک بازیکن، یک سهمیه نصفه و نیمه در تیم ملی پیدا کرده، ‌یکی باشد؟

همین نگاه غلط و راندن همه به یک چوب، موجب شده تا خطرات بزرگی لیگ بر‌تر ما را تهدید کند تا حتی رئیس فدراسیون از احتمال تعطیلی آن سخن بگوید.

‌کم‌کاری صدا و سیما از یک سو و ‌توزیع ناعادلانه منابع از سوی متولیان امر از سوی دیگر، موجب شده تا این روز‌ها حق تیم‌های کوچک‌تر لیگ بر‌تر پایمال شود. چندی پیش بود که مصاحبه‌های متعدد مسئولان باشگاه استقلال تهران در خصوص عدم دریافت منابع مالی از سازمان لیگ، واکنش این سازمان را در پی داشت و روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نه تنها حق استقلال کاملا پرداخت شده است، بلکه این تیم با دریافت‌هایی که از سازمان لیگ داشته، حالا یکی از بدهکارهای سازمان لیگ است. با این اطلاعیه سازمان لیگ، مشخص شد که یک تیم پرطرفدار و البته پرهزینه نه تنها تمام حق خود را از سازمان لیگ دریافت کرده، ‌بلکه به این سازمان هم بدهکار است.

در این باره باید گفت، احتمال می‌رود، ‌این وضعیت برای چند تیم بزرگ و پرهزینه و پرطرفدار دیگر هم برقرار باشد و در مقابل تیم‌های دیگر ‌وضعیت چندان مناسبی در دریافت‌ها نداشته نباشند؛ اما واقعیت این است که برخی تیم‌های پرهزینه لیگ بر‌تر با نفوذ در فدراسیون فوتبال و با تکیه بر طرفداران خود، حق سایر تیم‌ها را می‌بلعند و بیشتر تیم‌های لیگ بر‌تر در گرفتن حق خود از سازمان لیگ ناکام ماندند.

گفتنی است، در روزهای گذشته، خبرهای زیادی درباره مشکلات مالی این باشگاه‌ها و حتی تعطیل شدن تمرینات آن‌ها یا جدایی بازیکنان به گوش می‌رسید و هنوز هم می‌رسد، ولی با این حال، سازمان لیگ به دلیل کمک بیش از حد به برخی باشگاه‌ها، از کمک به این باشگاه‌ها دریغ می‌کند.

سازمان لیگ به‌ عنوان متولی فوتبال، باید‌ عادلانه به باشگاه‌ها‌ کمک کند و از منابعی که ‌‌دارد در راستای پیشرفت همه باشگاه‌ها بهره بگیرد و اجازه ندهد، برخی باشگاه‌ها با نفوذ یا به بهانه تعداد هواداران از منابع بیشتری بهره‌مند شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن