تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803811221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم منتخب جهان از نگاه ژابی آلونسو


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تیم منتخب جهان از نگاه ژابی آلونسو
ژابي آلونسو، هافبک سابق تيم ملي اسپانيا که موفق به کسب قهرماني در چمپيونزليگ با دو تيم رئال مادريد و ليورپول شده، حالا فصل جديد را در بايرن سپري مي‌کند.
به گزارش نامه نیوز ، او در مصاحبه با دیلی میل، تیم منتخبش را انتخاب کرده که اسامی جالبی در آن به چشم می‌خورند. به عنوان مثال، بر خلاف انتظارات دروازه بان منتخب او ایکر کاسیاس نیست و 3 بایرنی در این لیست به چشم می‌خورند.


دروازه بان: مانوئل نویر


"با دروازه بان‌های فوق‌العاده ای کار کرده ام ولی او بهترین است. نه فقط در مهار توپ‌ها، بلکه در داخل زمین و پا به توپش بسیار خوب است. با توپ خیلی خوب کار می‌کند."


مدافع: فیلیپ لام


"بازیکنی بسیار بزرگ برای بایرن، جای خالی قدرت رهبری و کیفیت بالایش در دوران مصدومیتش کاملا حس می‌شد. خوشبختانه، او به همراه چندین بازیکن مهم دیگر پیش از پایان فصل به تیم بازخواهد گشت. او بدون شک یکی از 5 مدافع برتر 10 سال اخیر است."


مدافع: سرجیو راموس


"وقتی سرجیو از لحاظ روحی در شرایط خوبی باشد، فکر می‌کنم بهترین دفاع جهان است. او یک رهبر است که تمام تلاشش را در زمین انجام می‌دهد و به عنوان یک هافبک که جلوتر از او بازی می‌کردم، از آن دسته مدافعانی است که کار شما را راحت می‌کند."


مدافع: کارلس پویول


"در قهرمانی اسپانیا در یورو 2008 نقش بزرگی داشت و حتی در جام جهانی، نقش بزرگتری ایفا کرد. در دفاع خیلی قابل اطمینان بود و موفق شد در نیمه نهایی مقابل آلمان گل پیروزی بخش را به ثمر برساند."


مدافع: دیوید آلابا


"یکی از آن دسته بازیکنانی که خارج از آلمان و اتریش به اندازه ی کافی شناخته نشده است. شاید یکی از کامل‌ترین مدافعان جهان که می‌تواند در دفاع و حمله عالی ظاهر شود. وقتی به بایرن پیوستم، او و نویر توجه من را بیش از دیگران جلب کردند."


هافبک: استیون جرارد


"او یک دوست خیلی خوب است و تاثیر زیادی در زندگی من داشته است. به عنوان یک بازیکن، بیشتر توانایی هایش قابل مشاهده نیست. رفتار، قدرت رهبری و ارزش‌هایی که برایش می‌جنگند، او را به عنوان یک کاپیتان تمام عیار معرفی می‌کند."


هافبک: ژاوی


یک هافبک بسیار باهوش، که ثابت کرده لازم نیست 100 مایل را پوشش دهید تا تاثیرگذار باشید. خیلی از موفقیت‌های اسپانیا به این دلیل بود که با هافبک‌های زیادی بازی می‌کردیم و ژاوی مرکز همه چیز بود."


هافبک : پل اسکولز


"در اسپانیا، باور نمی‌کنید که چقدر توسط روزنامه‌نگاران و فوتبالیست‌های حرفه ای مورد احترام است. شاید به خاطر اینکه خارج از زمین خیلی بی سر و صدا بود، در انگلیس به اندازه ی کافی مورد تقدیر قرار نگرفت زیرا او همیشه آرام بود. از لحاظ تکنیکی ، او می‌توانست در هر لیگی در جهان بازی کند."


هافبک: زین‌الدین زیدان


"در اسپانیا، وقتی در مادرید بود و همچنین در تیم ملی فرانسه، مقابلش بازی کردم و همچنین در زمان حضورم در رئال مادرید، او از اعضای کادر فنی بود. در دوران اوجش، با هر بازیکنی در سطح خودش متفاوت بود.سخت ترین کارها را طوری انجام می‌داد که انگار بسیار آسان است."


مهاجم: کریستیانو رونالدو


"اگر به آمار گلزنی اش در رئال مادرید توجه کنید و خودتان گل‌ها را مشاهده نکرده باشید، شاید باور نکنید که چنین آماری ممکن باشد. من با بازیکنان بزرگی بازی کرده ام ولی مطمئنا او بهترین بوده است."


مهاجم: لیونل مسی


"حضور دو بازیکن مثل مسی و رونالدو در خط حمله کمی عجیب است. توانایی های فردی فوق‌العاده ولی متفاوتشان است که باعث تفاوت آنها شده است. عجیب نیست که آنها ،7 توپ طلا در مجموع به دست آورده اند."






منبع: ورزش سه


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن