تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803571855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف يک تن مواد مخدر در درگيري مسلحانه با قاچاقچيان مرزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
توقيف يک تن مواد مخدر در درگيري مسلحانه با قاچاقچيان مرزي فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از هلاکت يک نفر و دستگيري شش نفر قاچاقچي و كشف قريب به يک تن مواد مخدر در دو عمليات مختلف در مرزهاي شمالي استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ دوم پاسدار رهام بخش حبيبي گفت: در راستاي برخورد با هرگونه تجاوز مرزي و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزي زابل با همکاري کارکنان حفاظت اطلاعات پس از اقدامات اطلاعاتي، از ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور باخبر شدند که پس‌ازآن، برنامه‌ريزي جهت برخورد و مقابله با قاچاقچيان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان افزود: پس‌از انجام اقدامات کارشناسي با اشرافيت اطلاعاتي، مسيرهاي ورودي مواد مخدر با اعزام گروه‌هاي عملياتي و اجراي کمين‌هاي هدفمند تحت کنترل مرزداران قرار گرفت.
وي گفت: سرانجام قاچاقچيان با نقض حريم امنيتي مرز، به سمت ديوار انسداد فيزيکي نزديک شده و بدين ترتيب در کمين نيروهاي عملياتي قرار گرفتند.
سردار حبيبي با اشاره به هوشياري و سرعت عمل مرزداران هنگ مرزي زابل خاطرنشان کرد: مأمورين پس از اتخاذ مواضع مناسب و با بهره‌گيري از فنون عملياتي، بلافاصله به سمت قاچاقچيان مواد مخدر تيراندازي کرده و موفق شدند سوداگران مرگ را غافلگير نمايند.
فرمانده مرزباني استان ضمن برشمردن عواقب تجاوز به حريم ممنوعه مرزي و هشدار به متجاوزين و قاچاقچيان گفت: با تيراندازي مأموران، درگيري ميان دو طرف آغاز شد و مرزبانان موفق شدند با آتشي پرحجم، پاسخي کوبنده به متجاوزان و افرادي که از سوي کشور مقابل به حمايت از سوداگران مرگ پرداخته بودند، بدهند.
سرتيپ دوم پاسدار رهام بخش حبيبي با اشاره به‌سرعت عمل مناسب مرزداران گفت: سرعت عمل، موضع‌گيري و تيراندازي دقيق مأمورين به سمت متجاوزين مرزي، موجب به هلاکت رسيدن يک نفر از سوداگران مرگ شد و مرزداران توانستند ضمن دستگيري شش نفر از قاچاقچيان در پاک‌سازي از محل مقدار 699 کيلو و ششصد گرم انواع مواد مخدر شامل 630 کيلو و 400 گرم مواد مخدر ترياک و 69 کيلو و 200 گرم حشيش کشف و ضبط کردند.
وي همچنين از يک عمليات موفقيت‌آميز ديگر در شب گذشته توسط مرزداران هنگ مرزي زابل خبر داد و گفت: در اين عمليات مأمورين، تعدادي قاچاقچي را که قصد ورود محموله مواد مخدر به خاک جمهوري اسلامي ايران را داشتند با بهره‌گيري تجهيزات الکترونيکي – اپتيکي مشاهده کردند و با واکنش به‌موقع و هوشمندي مرزداران، قاچاقچيان که راهي جز فرار نداشتند با بر جاي گذاشتن محموله مواد مخدر خود، به آن‌سوي مرز متواري شدند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گفت: مرزداران در پاک‌سازي محل در اين عمليات مقدار 191 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش و 8 کيلو و 500 گرم کراک و 34 کيلوگرم ترياک جمعاً به مقدار 233 کيلو و 500 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن