تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804288446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بولت: سال 2017 از ورزش خداحافظی می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بولت: سال 2017 از ورزش خداحافظی می‌کنم خبرگزاری پانا:یوسین بولت اعلام کرد در سال 2017 از رقابت‌های دوومیدانی خداحافظی خواهد کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن ساعت 10:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،یوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان که رکوردار 100 متر است، عنوان کرد: سال آینده در بازی‌های المپیک برای آخرین بار حضور خواهد داشت و سپس با حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2017 از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

 یوسین بولت که از او به عنوان یکی از برترین ورزشکاران حال حاضر دنیا یاد می‌شود، عنوان کرد دیگر نمی‌خواهد پس از سال 2017 به ورزش قهرمانی ادامه دهد.

او درباره حضور در بازی‌های المپیک گفت: مطمئنم که بازی‌های المپیک برای ما بسیار ویژه خواهد بود. مدت‌های زیادی است که تمریناتم را برای این بازی‌ها شروع کرده‌ام و همیشه گفته‌ام که می‌خواهم یک اسطوره شوم. هدفم این است که وقتی از ورزش خداحافظی می‌کنم از من به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش یاد شود. من خودم علاقه زیادی به محمدعلی، بوکسور سابق، مایکل جردن و مایکل جانسون دارم. آنها هیچ وقت از ذهن‌ها پاک نشده‌اند، چرا که توانستند به افتخارات مهمی دست یابند.

سریع‌ترین مرد جهان در ادامه گفت: تمام تلاشم بر این است که مردم به ورزش علاقمند شوند و از آن لذت ببرند. می‌خواهم در ادامه نهایت توانایی‌هایم را در بازی‌ها نشان دهم. اولین باری که رکورد جهانی را شکستم به یاد دارم. در نیویورک بود. خودم از کار خودم لذت بردم. می‌دانستم که می‌توانم سریع‌تر بدوم. با مربیان خودم تمرینات فشرده‌ای گذاشتم و توانستم در المپیک لندن نتیجه‌ تلاش‌هایم را بگیرم. من عاشق رقابت کردن هستم و دوست دارم با بهترین‌ها رقابت کنم.

این ورزشکار جامائیکایی بارها از علاقه خود به منچستریونایتد انگلیس سخن گفته است و حتی عنوان کرده که دوست دارد برای این تیم انگلیسی بازی کند، ولی در حال حاضر بولت از این کار صرفنظر کرده است و می‌گوید که دوست ندارد برای منچستریونایتد بازی کند.

او درباره بازی با منچستریونایتد گفت: زمانی که آلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد بود این را گفتم که دوست دارم برای منچستر بازی کنم. به عنوان یک ها‌فبک چپ، ولی در حال حاضر نظرم تغییر کرده است. دیگر نمی‌خواهم به فوتبال بازی کردن فکر کنم. شاید یکی از دلایل آن سرمای هوا در انگلیس باشد. علاوه بر این این منچستر دیگر آن منچستریونایتد سابق نیست. اگر ما بازیکنی مثل رایان گیگز و پل اسکولز را در خط ها‌فبک داشتیم خیلی خوب می‌شد. الان بازیکنی مثل ماتا را داریم که در سطح آنها نیست. رونی هم افت کرده است. بهتر است حرکات او سریع‌تر شود.

* افتخارات بزرگ یوسین بولت

بولت اولین ورزشکاری بود که توانست در حالی که 20 ساله هم نشده بود 200 متر را زیر 20 ثانیه بدود. او در 17 سالگی توانست رکورد 19:93 را در بازی‌های همیلتون 2014 ثبت کند.

بولت در المپیک 2008 پکن به اولین ورزشکاری در تاریخ بازی‌های المپیک تبدیل شد که در 100 متر و 200 متر توانست رکورد بزند و به مدال طلا دست یابد.

بولت در بازی‌های قهرمانی جهان برلین در سال 2009 توانست رکوردش را در ماده 100 متر به 9:58 برساند.

بولت در المپیک لندن نیز درخشید و توانست هر سه مدال سرعت را در رشته دوومیدانی از آن خود کند و نامش را به عنوان یک ورزشکار بزرگ در تاریخ این بازی‌ها به ثبت برساند.

بولت با هشت طلا و دو مدال نقره پر افتخارترین ورزشکار در بازی‌های قهرمانی جهان است.


 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن