تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي:گل‌نفت خطا بود،بيرانوند بايد‌اخراج مي‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرفاوی:گل‌نفت خطا بود،بیرانوند باید‌اخراج می‌شد
سرمربي پيکان هم مثل عليرضا منصوريان از اتفاقات بازي روز گذشته تيمش برابر نفت‌تهران ناراحت است.

 صمد مرفاوی که تا حالا تیمش نتایج خوبی نگرفته، به "ورزش سه" گفت که در بازی با نفت گل نفت‌تهران با خطا به ثمر رسیده استچ

ما بهتراز نفت‌تهران بازی کردیم
من فکر می‌ کنم ما در این بازی بهتر از نفت‌تهران بازی کردیم. موقعیت های بهتری هم داشتیم که می‌ توانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته نمی گویم که آنها موقعیتی نداتشند، آنها هم چند فرصت داشتند ولی فکر می کنم در مجموع موقعیت های ما بهتر از آنها بود و می توانستیم برنده بازی شویم.

ما هم به داوری اعتراض داریم
فقط نفت تهران نیست که به داوری بازی اعتراض دارد، ما هم نسبت به داوری اعتراض داریم. اگر آنها می گویند در صحنه ی گل توپ به کرنر نرفته بود، ما هم می گوییم که گل نقت تهران با خطا زده شد. قبل از این که نفت تهران به ما گل بزند، روی ساموئل خطا شد اما داور آن را نگرفت.

مردود اعلام شدن گل پورعلی گنجی درست بود
من فکر می کنم داور در صحنه ای که گل پورعلی گنجی را مردود اعلام کرد به درستی تصمیم گرفت. بازیکن نفت تهران در آن صحنه برای مهدی رحمتی مراحمت ایجاد کرد و به همین دلیل هم من فکر می کنم داور به درستی صحنه را خطا تشخیص داد.

بیرانوند باید اخراج می شد
یک صحنه هم بیرانوند بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست زد که داور باید او را اخراج می کرد چون در آن ما موقعیت صد در صد گل داشتیم اما نمی دانم چرا در آمن صحنه دروازه بان نفت تهران از زمین بازی اخراج نشد. شما می بینید که ما هم ضرر کرده ایم و اینطور نیست که نفت تهران به خاطر اشتباهات داوری بازی را نبرده باشد.

تا حالا اشتباهات داوری 2 هفته است که به ضرر ما بوده
متاسفانه اشتباهات داوری 2 هفته است که به ضرر ما بوده است. در بازی با استقلال هم گلی که استقلال زد خطا بود وگلی که ما زدیم به اشتباه مردود اعلام شد. البته من نمی توانم بگویم که آیا این اشتباهات عمدی بوده است یا نه ولی به هر حال اشتباهات داوری خیلی به ما ضرر زده است.

منصوریان نباید آن حرف ها را می زد
منصوریان نباید آن حرف ها را در می زد و می گفت داور می خواسته تلافی کند. در این بازی داور به ضرر ما هم سوت زده است. البته طبیعی است که منصوریان از این که نتوانسته تیمش را برنده کند ناراحت باشد همانطور که من دوست داشتم بازی را ببریم. با این حال من بعید می دانم داوری به ضرر نفت تهران بوده باشد.

درگیری در بین دو نیمه ندیدم
در مورد این که منصوریان گفته بازیکنان ما در بین دو نیمه به اتفاق داوری رفتند و به او اعتراض کردند من چیزی ندیدم. من بلافاصله بعد از پایان نیمه به رختکن رفتم و واقعا صحنه را ندیدم.

نفتی ها نباید اینقدر مغرور باشند
از نفتی ها انتظار نداشتم که اینقدر مغرور صحبت کنند. متاسفانه بعد ازبازی عده ای از عوامل نفت تهران به سمت من آمدند و گفتند با خوش شانسی یک امتیاز گرفتیم. من واقعا خودم دوست دارم نفت تهران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد ولی واقعا فوتبال ورزشی نیست که در آن اینقدر با غرور با هم صحبت کنند.

از حرف های قنبرزاده ناراحت شدم
آقای قنبرزاده مدیر خوب و قابل احترام است ولی واقعا ناراحت کننده بود که بعد از بازی گفت که ما با تیم دوممان جلوی پیکان بازی کردیم. آنها فقط یک دفاع راست و چپشان را تغییر داده بودند. وقتی غلامرضا رضایی، امین حاج محمدی، مرتضی پورعلی گنجی هستند من نمی دانم اینکه می گویند با تیم دوممان بازی کردیم چه معنی ای دارد.

چرا برای اشتباهات خودشان ویدئو نمی سازند؟
متاسفانه همه کارشناسان داوری و مردم تایید کردند که گل ما به استقلال سالم بوده ولی عده ای کلیپ می سازند و می خواهند به زور بگویند که گل مردود بوده است. این کارها در فوتبال ما درست نیست. چرا برای گل خودشان کلیپ نساختند که نشان دهند حنیف عمران زاده روی مهدی رحمتی خطا کرده است. سوال من است این است که همه چشم ها اشتباه کرده اند و فقط چشم یک نفر درست عمل کرده است؟ یعنی این همه کسانی که صحنه را گل تشخیص داده اند می خواستند با احساسات 30 میلیون استقلالی بازی کنند؟

همیشه منافع تیمم را به استقلال ترجیح دادم
همیشه منافع تیمم را به استقلالی بودنم ترجیح دادم. من سال ها در استقلال بازی کرده ام و در این تیم مربگیری کردم ولی الان تیم ما پیکان است و طبیعی است که من برعلیه تیمم کلیپ ساخته اند ناراحت باشم.



1393/11/24 18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن