تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : كارآفرينان نيازمند دريافت تسهيلات با شرايط آسان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : كارآفرينان نيازمند دريافت تسهيلات با شرايط آسان هستند
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر استان فارس در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد :
اختصاص تسهيلات با شرايط آسان براي كار آفرينان در توسعه كارآفريني در كشور موثر است.

آفاق سالاري نصراباد برگزيده بخش صنعت در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود : اطمينان از بازگشت سرمايه و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي مختلف با كارآفرينان موفق در سرمايه‌گذاري و شناساندن آنها به مردم از ديگر عواملي است كه توسعه فرهنگ كارآفريني را در كشور به دنبال دارد .

وي با بيان اينكه كاغذ بازي و مقررات دست و پا گير اداري روند تسريع در انجام فعاليت‌هاي مربوط به توليد را خدشه دار مي‌كند، افزود: بدون ترديد رفع اين مسائل سبب بهبود شرايط كار آفريني مي‌شود .

اين كارآفرين ‪ ۵۵‬ساله كه در يكي از شهرستان‌هاي محروم استان فارس به نام بوانات مجتمع صنايع غذايي آريا را راه اندازي كرده است ، گفت : سرمايه گذاري در منطقه محروم باعث شد تا بدون هيچ امكاناتي و تنها با توكل به خداوند و اراده شخصي مشكلات بسياري را پشت سر بگذارم .

وي با بيان اينكه در سال ‪ ۷۹‬زمين مورد نياز خود را از منابع طبيعي تحويل گرفتم و چاه آبي در دو كيلومتري زمين يادشده در سال ‪ ۸۰‬حفر كردم ، افرود: درسال ‪۱۳۸۲‬با خريد دو هكتار زمين از اهالي منطقه واحد توليد فرآورده لبني و صنايع آرد ( حلوا شكري ، كيك ، كلوچه ، بيسكويت ) را راه اندازي كردم .

اين كارافرين ياد آور شد : در مجموع ‪ ۵۰‬نفر نيرو به طور مستقيم و ده ها نفر عامل فروش در شهرستان‌ها و دامداري‌هاي منطقه به طور غير مستقيم با وي همكاري مي‌كنند .

سالاري نصرآباد ، ميزان توليد شير را در اين واحد ‪ ۳۰‬تن در دو شيفت عنوان كرد و گفت : شير توليدي براي مدارس و يا در قالب سيستم توزيع يارانه اي در سطح بازار توزيع مي‌شود .

اين بانوي كارآفرين نداشتن سرمايه در گردش را مهمترين عامل فعاليت صنايع آرد در يك شيفت مي‌داند و تصريح مي‌كند: يكي ازمسائل صنايع غذايي آن است كه مواد اوليه بايد به صورت نقدي خريداري شود،اما فروش و بازگشت سرمايه براي توليدكننده حداقل دو ماه طول مي‌كشد .

به گفته وي ،درصورتي كه مراحل توليد فرآورده لبني و صنايع آرد وحلوا ، كلوچه،كيك و بيسكويت همزمان باشند ، در هر شيفت كاري مي‌توان زمينه اشتغالزايي حداقل ‪ ۵۰‬كارگر را فراهم كرد .

وي مي‌گويد : ‪۳۰۰‬ميليون تومان ميزان سرمايه در گردش مورد نياز است و درصورت تامين آن مي‌توان بر ميزان شيفت‌هاي كاري و نيروي كار افزود .

وي ارزش دو مجموعه صنعتي خود را بالغ بر سه ميليارد تومان براورد كرد و در عين حال گفت : به دليل وثيقه بالا از سال ‪ ۸۰‬تاكنون موفق به دريافت تسهيلات با ميزان بالا نشده ام .

اين كارآفرين تاكيد كرد ، در مجموع براي هر دو مرحله كار ‪ ۵۰۴‬ميليون تومان تسهيلات دريافت كرده است .

كارآفرين برتر استان فارس سپس فراهم كردن زمينه مشاركت كار آفرينان در همايش‌هاي تخصصي را در اين حوزه خواستار شد و افزود: بايد زمينه ارايه تجارب و اظهار نظرهاي كارشناسي در نشست‌هاي مختلف اقتصادي و توليدي فراهم شود .

وي حمايت معنوي از كار آفرينان را در بزرگداشت منزلت انها مهم عنوان كرد و گفت: اقدام كار آفرينان در ايجاد اشتغال بيشتر و ارايه نو آوري در حوزه توليد جامعه را در حركت رو به جلو ياري مي‌كند .
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن