تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۰۰ هزار ماسک در ۱۲ شهر خوزستان توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۴۸ق.ظ)
۴۰۰ هزار ماسک در ۱۲ شهر خوزستان توزيع شد مدير مرکز کنترل هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات از توزيع ۴۰۰ هزار ماسک ميان مردم ۱۲ شهرستان اين استان و امدادرساني ۷۵ تيم عملياتي به مردم متاثر از ريزگردها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي مرادي پور با اشاره به اينکه جمعيت هلال احمر استان خوزستان در آماده باش قرار دارد، اظهار داشت: 335 نيروي عملياتي در قالب 75 تيم امدادي به امداد رساني مردم مشغول هستند.
مدير مرکز کنترل هماهنگي عمليات سازمان امداد و نجات ا از مصدوميت 16 نفر از اهالي روستاي نفت سفيد شوشتر خبر داد و افزود: اين افراد به وسيله امدادگران به مراکز درماني انتقال داده شدند.
مرادي پور همچنين از توزيع اقلام امدادي در ميان عشاير استان خوزستان و منطقه خبر داد.
در اين راستا ناصر چرخ‌ساز سرپرست سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر نيز که به استان خوزستان سفر کرده است پيش از اين در توضيح علت تشديد گرد و غبار و ريزگردها در اهواز و برخي شهرهاي خوزستان عنوان کرده بود که علت اصلي بروز اين مشکل، خشکسالي در منطقه و کشورهاي همسايه است که موجب مي‌شود تا باد، گرد و غبار و ريزگردها را به سمت خوزستان بياورد.
وي با اشاره به تجهيزات و منابع به کارگرفته شده در اين زمينه، خاطرنشان کرد: بر اين اساس در مجموع 75 دستگاه خودرو از جمله 4٣ آمبولانس، يک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٢١ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ١٠ خودرو سواري براي خدمت رساني به مردم متاثر از گرد و غبار و ريزگردها به کار گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن