تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803580436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز با یک درصد جمعیت دنیا بالای 5/1 درصد تولید علم جهانی را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
امروز با یک درصد جمعیت دنیا بالای 5/1 درصد تولید علم جهانی را داریم
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با یک درصد جمعیت دنیا بالای 5/1 درصد تولید علم جهانی را داریم.

خبرگزاری فارس: امروز با یک درصد جمعیت دنیا بالای 5/1 درصد تولید علم جهانی را داریم



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی محمد احمدی صبح امروز در جمع راهپیمانان دهلرانی اظهار داشت: پایمردی و پایداری ملت ایران اسلامی سبب موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف است. نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی پایمردی و پایداری و حضور مردم را سبب موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: پایمردی، ایثارگری و فداکاری شما ملت بزرگ ایران امروز ایران اسلامی به جایی رسانده است که قلدران و زیاده خواهان و افزون‌طلبان دنیا با التماس و عجز دچار تناقض‌گویی شده‌اند.
وی یادآور شد: روزهایی را تجربه کردیم که صدا و غرش هواپیما، جبهه و جنگ و وداع با عزیزان بود و تحریم و فشارهای ناجوانمردانه بود اما همه را تحمل کردیم تا امروز در دنیا آقا بالا سر نداشته باشیم و زورگویان به ما زور نگویند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بهای استقلال و آزادی، پافشاری بر اصول و ایمان و تعهد به قرآن را پرداخت کرده است تا در مقابل آنان که می‌خواستند این ملت بزرگ را ذلیل آمریکا و غرب کنند با اقتدار تمام بایستد و ایستادیم. احمدی ادامه داد: تمام رسانه‌های دنیا دنبال این هستند که بگویند انقلاب اسلامی برای شما چه کار کرده است و گذشته از همه خدمات باید گفت عزتی که انقلاب اسلامی به ملت ما داده است از همه چیز بالاتر است.
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سران شرق و غرب عجولانه از هر کجا خود را به میز مذاکره می‌رسانند تا در مقابل ما کم نیاورند و این عزتی است که هیچ کشوری در دنیا ندارد.
وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ما مردمی بودیم که از نظر آموزش و سواد در قبل انقلاب فقط حدود 100 هزار دانشجو با 10 دانشگاه در کشور داشتیم اما الان در هر خانواده 4 فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم و شهرهای بالای 20 هزار جمعیت دارای مراکز دانشگاهی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث رسیدگی به محرومین، وضعیت روستاها، آب شرب ،برق، راه و سایر مسایل و بویژه بهداشت و درمان امروز شاهد خدمات ارزنده‌ای به مردم هستیم و طرح تحول سلامت امروز سبب شده که هر بیمار صعب‌العلاجی رایگان در مراکز درمانی معالجه شود.
وی افزود: در بدو انقلاب اسلامی تعداد تخت‌های بیمارستانی 10 هزار تخت بود اما اکنون بالای 100 هزار تخت است و آن زمان با 7 درصد جمعیت صفر درصد سهم ما از تولید علم جهانی بود.
احمدی گفت: امروز با یک درصد جمعیت دنیا بالای 5/1 درصد تولید علم جهانی را داریم آن هم نه علم متعارف بلکه علم در مرزهای دانش در حوزه نانو، علوم فضایی، سلول‌های بنیادی و در حوزه‌هایی که غرب حیرت‌زده شده و این استعداد و توان فرزندان شماست.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در بحث طول جاده‌ها، اتوبان‌ها، راه آهن، فرودگاه و امثال اینها در بدو انقلاب ما 5 صندلی پروازی داشتیم و هم اکنون بالغ بر 100 هزار صندلی پروازی با بیش از 3 میلیون جابجایی مسافر هوایی داریم.
احمدی اظهار داشت: در حوزه‌های نظامی، قدرت و اقتدار بازدارنده جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی است و در بحث بهزیستی، روستایی، آموزش و پرورش و عرصه‌های مختلف صلابت و پایداری شما ملت بزرگ، ایران اسلامی را به جایی رسانده که دشمنان اعتراف کرده‌اند که نمی‌شود با ملت ایران از راه زور وارد شد.
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های روی میز آنها برای ملت ایران اسلامی تجربه شده است و این حرف‌ها دستاوردی جز خواری برای آنها ندارد و این بدان معنا نیست که ما سختی نکشیده‌ایم بلکه ما از همان آغاز انقلاب که در جبهه جنگیدیم و شهدا دادیم، موشک باران‌ها را دیدیم و ترور دانشمندان هسته‌ای و فشار و تحریم‌ها که فروش نفت ما را از 100 میلیارد تومان به 18 میلیارد تومان رساند همه را برای عزت و سربلندی تحمل کردیم و راهی که پیموده‌ایم برگشت ناپذیر است و مطمئنیم که به دنبال هر سختی یقینا پیروزی و آسایش است.
* سال 94 سال عزت و افتخار ملت ایران است
وی بیان کرد: با درایت رهبری، تلاش دولت و کمک مجلس شورای اسلامی سال 94 سال عزت و افتخار ملت ایران اسلامی خواهد بود.
احمدی با اشاره به رسیدن به نقاط خوب در مذاکرات افزود: امروز ما را تحریم می‌کنند که چه اتفاقی بیافتد و مطمئن باشید رهبری، دولت، تیم مذاکره کننده و مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد که ذره‌ای از سی سال مجاهدت بی‌بدیل شما در میز مذاکره با ظالمان و زورگویان و زیاده خواهان به یغما برود و امروز دشمن تسلیم شده و ما پیروز میدان خواهیم بود.
وی ادامه داد: همه ما واقفیم که شما در حال تحمل سختی‌ها هستید و ملتی که خواستار رسیدن به قله‌های عزت است باید سختی‌ها را تحمل و صبور باشد و بدانید که ما در گردنه آخر با نظام سلطه هستیم و به یاری خدا دستاوردهای علمی و فناوری هسته‌ای و هرچه که سرمایه ملی ملت ایران است به بار خواهد نشست اما این به مفهوم نفی مشکلات موجود نیست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: مجلس و دولت و همه دلسوزان نظام صادقانه در تلاش هستند تا از فشار به مردم و بویژه اقشار حقوق بگیر روستاییان، مرزنشینان و آنهایی که درآمد محدود دارند کاسته شود.
وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: در مذاکره فریب سیاسی دشمن نمی‌خوریم و توافقی را می‌پذیریم که در آن فشار دشمن قطع شود و هر نوع فرسایشی کردن مذاکره تحت عنوان توافق کلی و جزئی پذیرفتنی نیست.
احمدی از فوریت طرحی برای ضرورت حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مجلس خبر داد و گفت: در عرصه‌های اقتصادی تلاش می‌شود که فشارها را کم کنیم و در بودجه 94 در قانون تنظیم مقررات در لایحه خروج از رکود تمهیداتی داشته‌ایم که این فشارها در سال آینده کمتر شود.
*دهلران به پارس جنوبی تبدیل می‌شود وی اشاره به دیدار با وزیر نفت ادامه داد: وزیر نفت قول داده در صورت رفع تحریم‌ها دهلران را به پارس جنوبی زمین ایران تبدیل خواهیم کرد و این به خاطر استعدادهای نفتی و گازی دهلران است. انتهای پیام/2246  

93/11/22 - 14:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن