تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805558551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اولین عکس انقلابی تا فرود چتربازان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از اولین عکس انقلابی تا فرود چتربازان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۳.رونمایی یک خودروی ترسناک!/قرآن سوزی افراد ناشناس در حمله به مسجدی در لیبی/کشف سنگ قبر قدیمی/رستورانی پوشیده شده با پول/کافی شاپ گوسفندی/ فرود چتربازان در میدان آزادی و ... اولین عکسی که بیات از انقلاب گرفت

اولین عکسی که از انقلاب گرفتم

«اباصلت بیات»، از عکاسانی است که او را با عکس‌های لبخند امام خمینی(ره)، شهید همت، جشن حنابندان شب قبل از عملیات، بمباران حلبچه و بسیاری دیگر از عکس‌های ماندگار می‌شناسیم. یکی از عکس‌های ماندگار وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، درگیری نیروهای نظامی رژیم طاغوت با مردم است. این عکس در سال 86 رتبه دوم کشوری با عنوان «درگیری خشن پلیس رژیم شاه با مردم» را کسب کرد. بیات در شرح این عکس خود می‌گوید: تابستان سال 1356 که برای عکاسی به قره کلیسا می‌رفتیم، در جاده تبریز ـ ماکو، نیروهای شاه با عده‌ای از مردم درگیر شدند؛ بنده نیز خیلی سریع از ماشین پیاده شدم و از آن صحنه عکس گرفتم که عکس به یادماندنی شد. وی ادامه می‌دهد: بعد از دیدن این واقعه و گرفتن این عکس، هر روز اعلامیه‌ها و نوار سخنرانی‌ امام خمینی (ره) را از طریق چند تن از دوستان تهیه می‌کردم و از طریق شورای مسجد قمر بنی‌هاشم در 30 متری جی علیه رژیم طاغوت تبلیغ می‌کردیم. مرکز فعالیت‌های سیاسی ما در این مسجد با هدایت حاج آقا ملکوتی به همراه تعدادی از جوانان آنجا که برخی از آنها شهید شده‌اند، بود. اعلامیه‌ها را شبانه کپی کرده و در سطح منطقه و در خانه‌ها پخش می‌کردیم؛ علاوه بر این پای منبری علامه نوری در میدان شهدا می‌نشستیم تا اینکه تلاش‌های‌مان به ثمر رسید و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
بیشتر...

رونمایی یک خودروی ترسناک!

رونمایی یک خودروی ترسناک!

مدل جدیدی که در نمایشگاه خودروی شیکاگو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، به جای برانگیختن تحسین ممکن است واهمه ایجاد کند.این خودرو جدیدترین مدل شاسی بلند پلیس اینترسپتور است که از سوی فورد رونمایی خواهد شد. اگرچه فورد تنها به انتشار یک عکس از این خودرو اکتفا کرده اما این خودرو احتمالا مدل به‌روز شده فورد اکسپلورر است که محبوبیت بالایی در میان سازمان‌های پلیس در سراسر آمریکا دارد. با وجود اینکه خودروسازان فروش به سازمان‌ها را که حاشیه سود پایین‌تری نسبت به مشتریان شخصی دارد کم اهمیت می‌شمرند اما کسب و کار خودروی پلیس فورد بی‌نهایت برای این شرکت اهمیت دارد. این خودروساز تلاش زیادی کرده است تا سازمان‌های پلیس را به خودروهای اکسپلورر و توروس خود علاقمند نگه دارد و به نظر می‌رسد زحماتش مثمر ثمر بوده است.
بیشتر...

قرآن سوزی افراد ناشناس در حمله به مسجدی در لیبی

قرآن سوزی افراد ناشناس در حمله به مسجدی در لیبی

افراد ناشناس روز گذشته، با حمله به مسجد «زاویة العرق» شهر «جالو» در شرق لیبی، نسخه ‌هایی از قرآن کریم و تسبیح های موجود در این مسجد را آتش زدند. شاهدان عینی گزارش دادند: این اقدام وحشیانه افراد ناشناس، خشم و مردم این شهر را برانگیخته است و اهالی منطقه این اقدام موهن را به شدت محکوم کردند. یکی از ائمه مساجد شهر «جالو» لیبی، مقامات امنیتی را مسئول این اقدامات دانست و گفت: این اقدام موهن در اثر کوتاهی آنها صورت گرفته است. وی افزود: نهادهای امنیتی  مسئول حفظ امنیت و آرامش شهر و شهروندان هستند.
بیشتر...

کشف سنگ قبر قدیمی رمز‌آلود در محل فروش تزئینات باغ!

کشف سنگ قبر قدیمی رمز‌آلود در محل فروش تزئینات باغ!

به تازگی یک سنگ قبر سنگین در باغی در لستر در انگلستان کشف شده که طرح‌های رمزآلودی روی آن حک شده است. دانشمندان در حال مطالعه روی این حکاکی هستند تا ببینند چه پیغامی به همراه دارند. جیمز بالمه، باستان‌شناس و مجری تلویزیون در این باره می‌گوید: این سنگ تزئینی به شدت کثیف بود و خطوط آن به دلیل قدیمی بودنش مشخص نبود. شکل کنده‌کاری آن خیلی ساده و از نظر هنری بسیار ضعیف بود. با خودم فکر کردم که این سنگ تزئینی اصلا عادی نیست. پس تصمیم گرفتم که آن را بخرم و تمیزش کنم. زمانی که وی این سنگ تزئینی را تمیز کرد با سنگی برخورد کرد که با طرح‌های پیچیده‌ای حکاکی شده بود و نمی‌توانست مفهوم و شکل این طرح را متوجه شود. شکل حکاکی شده این سنگ تقریبا شبیه به یک نوشته بود. فکر کردم که شاید این سنگ تکه‌ای از یک گذرگاه طاقدار یا سقف یک اتاق باشد. بالمه همچنین می‌گوید‌:‌ این تکه سنگ 25 تا 30 کیلوگرم وزن داشت و به نظر می‌رسید که از یک سنگ بسیار سخت درست شده است. پایین آن پهن‌تر از سرش بود. حدود 46 سانتی‌متر ارتفاع و 14 سانتی‌متر ضخامت داشت. تمام نقش و نگار آن جلوی سنگ بود و البته علائم حکاکی‌های ریز در دو طرف و پشت آن نیز به چشم می‌خورد. این باستان‌شناس با مطالعات بیشتر روی این سنگ، متوجه شد که این سنگ تزئینی یک سنگ قبر قدیمی است که احتمالا به دوره آنگلوساکسون‌ها یعنی سال 410 برمی‌گردد که در آن زمان، امپراتوری روم، بریتانیا را رها کرد.
بیشتر...

رستورانی پوشیده شده با پول

رستورانی پوشیده شده با پول

وقتی وارد رستوران می شویم بیشتر چشممان به تابلوی قیمت و البته تبلیغات مختلفی می خورد که به دیوارها چسبیده شده اند و غذاهای گوناگون را به شما نشان می دهند ولی در رستوران نمکی آلاسکا قضیه طور دیگری است.
رستورانی پوشیده شده با پول

رستورانی پوشیده شده با پول
سال هاست که گردشگران وقتی از آلاسکا عبور می کنند حتما سری هم به رستوران نمکی می زنند که دکوراسیون عجیب و غریبی در آن دیده می شود که مشتریان در طول چند دهه آن را به وجود آورده اند. در این رستوران جمع و جور همه دیوارها با پول و اسکناس های مختلف پوشیده شده است و بر روی همه این اسکناس ها نیز نوشته ای دیده می شود که مردم یادداشت کرده و سپس به دیوار چسبانده اند. طبق گفته صاحب این رستوران در اوایل دهه 80 میلادی اولین نفر به عنوان یادگاری اسکناسی را به دیوار چسباند و از آن پس هر روز حداقل 1 اسکناس به دیوار چسبانده شده است تا به امروز که همه جا با این یادگاری های ارزشمند پر شده است.
بیشتر...

کافی شاپ گوسفندی

کافی شاپ گوسفندی

کافی شاپ گوسفندی

 کافه محلی برای نوشیدن قهوه و چای و گپ زدن با دوستان و آشنایان است و دلیل اصلی رفتن به این مکان ها همیشه همین بوده است اما کافه ها گاهی از حالت عادی خارج می شوند و به مکانی عجیب تبدیل می شوند. لی کوآنگ هی برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده به مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند. او کار خود را از سال 2011 آغاز کرده است و تا به حال گردشگران و افراد زیادی تنها برای دیدن گوسفندهای زیبای این کافی شاپ به این مکان رفته اند. او می گوید مردم با این حیوانات بازی می کنند و هنگام خروج با خرسندی تمام از مغازه بیرون می روند.
بیشتر...

فرود چتربازان در میدان آزادی تهران

فرود چتربازان در میدان آزادی تهران

فرود چتربازان در میدان آزادی تهران

چتربازان در میدان آزادی تهران عملیات فرود اجرا کردند.همزمان با حضور گسترده مردم تهران در راهپیمایی 22 بهمن و پیش از آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در میدان آزادی و در جمع راهپیمایان، چتربازان، عملیات فرود با چتر را در میدان آزادی به اجرار گذاشتند.
بیشتر...

 


چهار شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن