تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803579855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکوندي: وام کالا گرفتيم تا به تبريز برويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مکوندی: وام کالا گرفتیم تا به تبریز برویم
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان گفت: با توجه به مشکلاتي که براي سفر به تبريز داريم، مديرعامل باشگاه به دنبال گرفتن وام کالاست.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: برای این رویداد آمادگی کامل داریم و بازیکن مصدوم و محروم هم نداریم. این بازی برای ما حساس و سخت است چرا که گسترش هم مانند ما به تیم‌های پایین جدول است و تمام سعی و تلاش آن‌ها این است که حداکثر امتیاز را از بازی خانگی‌شان کسب کنند.

وی با بیان اینکه ما همچنان یک سری مشکلات داریم و مشکل جدید دیگری هم به آن اضافه شده است، گفت: متاسفانه مشکلات ما بدتر شده و علاوه بر آن خاکی هم که خوزستان را فرا گرفته است مشکل جدید ماست چرا که مجبور هستیم با توجه به اینکه احتمال دارد پرواز ما کنسل شود با اتوبوس به تهران برویم و از آنجا با پرواز به تبریز برویم به هر حال هر روز نه تنها مشکلات ما کم نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود. در هر صورت امیدوارم با توجه به شرایط سختی که داریم خدا به ما کمک کند که بازی خوبی ارائه داده و حداکثر امتیاز را کسب کرده و خوشحال برگردیم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم گسترش فولاد اظهار کرد: فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. پس از آمدن آقای کمالوند این تیم چند بازیکن جدید جذب کرده است و تیم بسیار خوبی است که در زمین خودشان هم بسیار هجومی بازی می‌کنند و سعی‌شان بر این است که به تیم حریف فشار وارد کنند. در هر صورت امیدوارم بازی خوب شود و در نهایت آنچه اتفاق می‌افتد به سود تیم ما باشد.

وی درباره وضعیت مالی این تیم گفت: هنوز این مشکل ما حل نشده است و امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود. البته قول‌هایی داده شده است و اسپانسری هم وجود دارد ولی پولی که قرار است از طریق اسپانسر به باشگاه تزریق شود پول زیادی نیست و این پول نمی‌تواند گره‌گشا باشد و شاید بتوان مشکل تعداد معدودی از بازیکنان را حل کرد. مشکل ما تنها مشکل بازیکنان نیست و باشگاه هم بدهی‌هایی دارد. تمام فکر ما گرفتن آن 5 میلیارد تومان بودجه‌مان است که قول آن داده شده است و اگر این پول داده نشود، مشکلات ما حل نمی‌شود. در واقع با 100 تا 500 میلیون تومان کار ما پیش نمی‌رود. امیدوارم آن 5 میلیارد تومان به باشگاه داده شود تا بازیکنان‌مان بدون دغدغه فکری به کارشان ادامه دهند.

مکوندی درباره اینکه گویا با توجه به مشکلاتی که جهت اعزام به تبریز داشته‌اند، مدیرعامل باشگاه مجبور به گرفتن وام چند صد میلیون تومانی کالا شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه سفر به تبریز را در پیش داریم و پولی هم در حساب باشگاه نبود، رضاییان درخواست مبلغی را از شرکت نفت داشت که متاسفانه این مبلغ به باشگاه پرداخت نشد و با توجه به این موضوع رضاییان دو راه داشت یا اینکه تیم را اعزام نکند یا چاره‌ای بیندیشد که تنها چاره هم این بود که از طریق بانک وام 12 میلیون تومانی کالا بگیرد که امیدوارم درست شده باشد چرا که تا دیروز یک سری از کارها انجام شد و یک سری کارها باقی مانده بود که قرار بود امروز به سرانجام برسد.



1393/11/22 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن