تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي مربي فصل بعد منچستريونايتد يا سيتي؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتی مربی فصل بعد منچستریونایتد یا سیتی؟
روند نه چندان خوب رئال مادريد در سال 2015 در مقايسه با سال 2014 و بخصوص تحقير تاريخي در دربي مادريد، باعث شده تا برخي کارشناسان اين فصل را آخرين فصل حضور کارلتو در رئال مادريد بدانند.

به گزارش "ورزش سه"، از سویی دیگر، آینده لوئیس فان خال و مانوئل پیگرینی در دو تیم قرمز و آبی شهر منچستر تضمین شده نیست. یونایتد با فان خال بطور حتم قهرمان این فصل انگلستان نخواهد شد و نتایج نه چندان درخشان شیاطین سرخ در این فصل، آینده فان خال در این تیم را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

پیگرینی نیز در این فصل نتوانسته از سیتی، تیمی منسجم همچون فصل گذشته که قهرمان انگلستان شد بسازد و در کورس قهرمانی از چلسی عقب افتاده است. اسکای اسپورت امروز ادعا کرد که کارلو آنچلوتی احتمالا گزینه اول مدیران دو باشگاه منچستری برای فصل بعد خواهد بود مگر اینکه کارلتو بتواند در ادامه فصل، با متحول کردن رئال، این تیم را قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان کند.




1393/11/21 16:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن