تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: سه سرخ پوش در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهند گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
درخشان: سه سرخ پوش در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهند گرفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است بگویم که از این به بعد هر بازیکنی که بی انضباطی می کند در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان پس از اتمام تمرین امروز سرخ پوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت :امیدوارم بتوانیم مقابل تیم پدیده بازی قابل قبولی را به اجرا بگذاریم و سه امتیاز را کسب کنیم و همان طور که میدانیم تیم پدیده هفته قبل تیم تراکتور سازی را برده و به همین خاطر این تیم با روحیه بهتری مقابل ما ظاهر خواهد شد.

وی درباره اخراج سه بازیکن از تیم افزود: دغاغله، عباس زاده و اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که به خاطر بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شده اند و این افراد در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می گیرند.

درخشان درباره اینکه با کمبود بازیکن کنار گذاشتن آنها به صلاح بود عنوان کرد :مطمئنا به صلاح خواهد بود چطور روزی که ما بازیکنان را کنار نمی گذاشتیم همه صحبت از این میکردند که بهتر است این بازیکنان را کنار بگذارید اکنون که این کار را انجام داده ام صحبت از کمبود بازیکن میکنید!!! در هر صورت باید نظم و انضباط برقرار شود و بازیکنان بدانند که وظیفه اصليشان چیست و چه کار باید انجام بدهند.
 
سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه چرا با صادقيان به خاطر بی انضباطی برخورد نشده است تصریح کرد: صادقيان کجا بی انضباطی کرده است ؟ اگر کسی در این مورد به شما خبر داده بهتر است بقیه اخبار را هم از او بگیرید .صادقيان بی انضباطی نکرده و نکته قابل توجه این است که از این ساعت به بعد هر کسی که بی انضباطی کند با او برخورد خواهد شد.

وی در مورد حضور نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس افزود :من به ایشان تبریک میگویم و اگر به عنوان سرپرست انتخاب شدند امیدوارم با تمام توانشان به پرسپولیس کمک کنند تا هر چه زودتر مشکلات این تیم حل شود و سرخ پوشان بتوانند به روزهای خوب خود بازگردند.
 
درخشان درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی های قابل قبولی را به اجرا بگذاریم و بهتر از لیگ ایران نتیجه بگیریم

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس قصد جذب بازیکن دو ملیتی استرالیایی را دارد بیان کرد: دو بازیکن استرالیایی و یک بازیکن کره ای به ما پیشنهاد شده است و در حال حاضر قرار است که از بین این سه نفر یک نفر را انتخاب کنیم.
 
سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه برخی پیشکسوتان خواهان جدایی او شدند بیان کرد: به پیشکسوتان ارادت خاصی دارم و شنیده ام که حال مجتبی محرمی خوب نیست و برای او آرزوی سلامتی میکنم و اگر پیشکسوتان نظر خاصی دارند که مشکل گشاست بدانند که در باشگاه وتمرینات به روی انها باز است و میتوانند به ما کمک کنند .اینکه من بروم یا بمانم فرقی به حال آنها نمی کند و به دیده منت حرف آنها را گوش میکنم و برایشان احترام قائل هستم و اینکه من بروم یا بمانم را باشگاه تصمیم میگیرد.
 
وی در مورد اینکه چطور برنامه دو ساله داده است افزود :ما برنامه های امسالمان را ارائه داده ایم و برای سال بعد هم برنامه داده شده که در مجموع این صحبت ها را به عنوان برنامه دو ساله معرفی کردیم.
 
درخشان درباره اینکه آیا جلسه روز یکشنبه کمیته فنی بوده یا برای دور همی کنار یکدیگر جمع شده اند عنوان کرد: ما جلسه کمیته فنی داشتیم و درباره موضوعات مختلفی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
 
وی در رابطه با اینکه به او اولتیماتومی داده شده بیان کرد: هیچ بحثی در این خصوص صورت نگرفته است و افرادی که فوتبال را می شناسند وقتی بازی های ما را می بینند کیفیت فنی تیم را متوجه میشوند و بهتر است بگویم که در صحنه پنالتی قبل از اینکه به توپ ضربه زده شود مازیار زارع سه قدم جلو می آید اما داور تحت تاثیر جو قرار گرفت و این مساله را فراموش کرد که خطا اعلام کند

درخشان در پایان به این سوال که بر عکس پرسپولیس ، استقلال از داوری سود برد خاطر نشان کرد: من بازی را ندیدم اما درباره این موضوع بحث هایی شنیده ام در هر صورت فوتبال همین است یک روز اشتباهات به سود شما خواهد بود و روز دیگر به ضرر .در کل دیدار مقابل ملوان همه اشتباهات به نفع حریف شد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

گودرزی قادر به هدایت وزارت ورزش و جوانان نیست/ کمک‌ها فایده‌ای نداشته باشد ناگریز به حراجی هستیم
دخالت‌های وزارت ورزش اثرات مخربی روی سرخابی‌ها داشته است/به وزارت ورزش بارها تذکر دادیم
پروسه ویرانی پرسپولیس از کجا نشأت گرفت؟
وزارت ورزش هنوز سرپرستی نژاد فلاح را اعلام نکرده است/درخشان تصمیم گرفته که 3 بازیکن را اخراج کند
درخشان یا سعداوی، کدام یک متخلف شناخته می‌شوند؟
بی اطلاعی مسئولان پرسپولیس در خصوص سرپرستی نژاد فلاح
مشکلی که در آستانه واگذاری حل نشده است!
صادقیان: نمی‌توان تقصیر را گردن کادر فنی انداخت/ به پدیده هم نمی‌رسم
محرمی: متوجه شدم هنوز جایی در بین هواداران پرسپولیس دارم/ باید دعا کنیم که پرسپولیس سقوط نکند




کد خبر: ۵۱۲۸۷۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن