تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804544069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيم مادريديها ازتکرار تراژدي رئال کروش و لوپزکارو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیم مادریدیها ازتکرار تراژدی رئال کروش و لوپزکارو
رئال مادريد به فاصله تنها 50 روز از قهرماني در جام باشگاه هاي جهان، از يک تيم مقتدر که 22 برد متوالي کسب کرده بود، پس از شکست 4-0 در دربي مادريد، به تيمي بحران زده و در کانون انتقادات تبديل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، 26 فوریه 2006؛جزیره مایورکا، جایگاه ویژه ورزشگاه سن مویکس. فلورنتینو پرز با سرتکان دادن های متوالی و با حالتی خشمگین، به شیوه افتضاح بازی رئال مادرید مقابل مایورکا واکنش نشان می دهد.رئال مادرید با هدایت لوپز کارو که خود از نیمه های فصل، جایگزین لوکزامبورگو شده بود، آن بازی را در حالی که با گل راموس پیش بود، 2-1 به مایورکا واگذار کرد در حالیکه در نیمه دوم، تیمی بی برنامه و فاقد روحیه جنگندگی نشان می داد.مشاهده تصویر ایوان الگرا و میشل سالگادو روی نیمکت در حالیکه با لبخندی بر لب، آدامس می جویدند، سوهانی بود بر روح آزرده هواداران این تیم.

در هوای طوفانی مایورکا، رئال تصویری از یک تیم ویران شده و بی روحیه بود.دو روز بعد، پرز در بیانیه ای اعلام کرد که اگر مشکل من هستم، از رئال می روم و با استعفای خود، رئال را در بدترین وضعیت این تیم در قرن جدید قرار داد. پرزی که سه سال بعد، به یمن تقلب کالدرون در انتخابات ریاست باشگاه، بار دیگر این منصب را در دست گرفت.

حال پس از افتضاح ویسنته کالدرون (باخت 4-0 به اتلتیکو) و متعاقب آن برگزاری جشن تولد کریستیانو رونالدو در شب آن شکست تحقیرآمیز، برخی کارشناسان اسپانیایی، اقدام به شبیه سازی این روزهای رئال با آن مقطع بد تاریخی کرده اند.تیمی از هم گسیخته، مربی ای که اندیشه هایش به بن بست نزدیک می شوند، شیوه رفتاری برخی بازیکنان پس از شکست در دربی، دریایی از انتقادات رسانه ای و جبهه گیری هواداران بر علیه شیوه رفتار بازیکنان پس از شکست، از بهانه های این عده برای تشبیه رئال با رئال سال 2006 هستند.

با این حال، فلورنتینو پرز و معاونانش قصد تکرار تاریخ را ندارند. پرز بهتر از هر کسی می داند که او در این چند سال، برای از بین بردن فاصله عظیم ایجاد شده بین رئال و بارسا در 6 سال گذشته، چه تلاش های عظیمی به خرج داده است. او به خوبی می داند که اکنون زمان آن نیست که او با خالی گذاشتن میدان، نتیجه زحمات 5 ساله اش را به باد بدهد پس، با تصمیمی به موقع به محل تمرین تیمش می رود تا با سرمربی و بازیکنانش بصورت رودررو صحبت کند و به دنبال راهکاری برای بیرون آمدن از این بحران باشد.

در مادرید، بسیاری بیم آن را دارند که تراژدی رئال لوپز کارو و حتی رئال کارلوس کروش در فصل 2003-2004، امسال هم تکرار شود اما این بار، کادر مدیریتی رئال مادرید با تکیه بر مجموعه با استعداد و آینده داری که در اختیار کارلو آنچلوتی است، نه تنها به موفقیت در فصل جاری که به آینده ای درخشان تر امیدوار است.

 پرز پس از ملاقات با مربی و بازیکنان رئال اعلام می کند که به این مجموعه ایمان دارد و هرگز به تکرار اتفاقات تلخ فصول 2003-2004 و 2005-2006 نمی اندیشد. او این بار سیاست گفتمان رودررو و حمایت علنی از آنچلوتی و بازیکنان رئال را برگزید. سیاستی که 9 سال پیش بدان اعتقادی نداشت.

رئال تا پیش از ال کلاسیکو، 7 بازی با دپورتیوو، الچه، ویارئال، اتلتیک بیلبائو ، لوانته و شالکه را در پیش دارد.اینکه این ملاقات رئیس با مجموعه فنی رئال تا چه اندازه تاثیر مثبت داشته است را شاید در روز ال کلاسیکوی 22 مارس در نوکمپ بتوان بهتر ارزیابی کرد. تا آن روز، رئال می تواند با کسب 7 برد متوالی خودش را در شرایط مطلوبی قرار دهد.

منبع : مارکا
ترجمه: رضا سیف





1393/11/21 15:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن