تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803848335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از منفورترین دوچرخه سوار تا تکه تکه کردن بدن دختران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از منفورترین دوچرخه سوار تا تکه تکه کردن بدن دختران


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۱ بهمن ۱۳۹۳.شگفت انگیزترین قورباغه/جالب ترین طرح پژو دونفره/بریدن اعضای بدن دختران زنده/منفورترین دوچرخه سوار/بیداری پس از خواب ۱۲ ساله/روش جدید بیعت با پادشاه سعودی و ... شگفت انگیزترین قورباغه

شگفت انگیزترین قورباغه دنیا

در میان گونه های مختلف جانوری نمونه هایی دیده می شود که با الباقی متفاوت هستند و به همین علت محبوبیت بیشتری یافته اند و شاید بیشتر هم شناخته شده باشند. امروز به سراغ یک قورباغه عجیب رفته ایم که شاید با آن آشنا نباشید. «قورباغه چوبی» نوع خاصی از این حیوان است که تحمل قابل توجهی نسبت به سرما دارد و در فصل زمستان به مانند یک تکه چوب رفتار می کند. این قورباغه در طول زمستان یخ می زند و با فرا رسیدن بهار یخ اش آب شده و دوباره زنده می شود. در طول این مدت نزدیک به 60 درصد از بدن این قورباغه ها یخ زده است. جالب است بدانید که وی نفس نمی کشد و حتی ضربان قلبش هم برای این مدت قطع می شود و به معنای واقعی می توان گفت که این قورباغه مرده است. طبق تحقیقاتی که انجام شده است این قورباغه می تواند مدت زیادی را در دمای منفی 9 تا منفی 18 سپری کرده و بدون کمترین آسیب به بهار برسد. دانشمندان دلیل این حالت را پوست خاص این قورباغه اعلام کرده اند همچنین دمای انجماد سلول های این حیوان بسیار پایین تر از سرمای محیط است.
بیشتر...

جالب ترین طرح پژو دونفره
 
جالب ترین طرح پژو دونفره

جالب ترین طرح پژو دونفره

خودروهای دو نفره از جمله محبوبترین طرح هایی هستند که در دنیا وجود دارند. این خودروهای جالب معمولا کوچک بوده و به نام های کوپه شناخته می شوند. در جدیدترین طرحی که پژو ارائه داده است می توان یک خودرو جالب را برای آینده مشاهده کرد. این خودروی دو نفره سه چرخ دارد که چرخ عقبی به صورت مرکزی بوده و بزرگتر از چرخ های جلو است. بدنه این خودرو بیشتر شبیه به یک مورچه است و با داشتن چرخ های قرمز و زیبا چهره ای جالب به خود گرفته است. «کریستین پولانکو» برای ساخت این خودرو از فیبر کربن استفاده کرده است تا خیلی سبک باشد. این خودرو با بدنه منحنی شکل و بدون گوشه، آیرودینامیکی خاصی دارد که باعث می شود در دسته خودروهای اسپرت قرار بگیرد.
بیشتر...

بریدن اعضای بدن دختران زنده  
بریدن اعضای بدن دختران زنده

مردی که در سالهای گذشته به کشتن تعدادی دانش آموز و بریدن اعضای بدن آنها متهم شده بود، چند روز گذشته در دادگاه به حبس ابد محکوم شد. «شین کالت» ۴۲ساله به علت به قتل رساندن دختر دانش آموز که تنها ۹ سال داشت و تعدادی زیادی دانش آموز دیگر به حبس ابد محکوم شد. کالت، دختر دانش آموز را که در همسایگی‌اش زندگی می‌کرد به نام «اسکیلار دیالس» که فقط ۹سال سن داشت به قتل رساند و پیکر متلاشی شده‌اش را در جاده میل نزدیک جنگل، زیر انبوهی از چوب  پنهان کرد. طبق گفته همسایه‌ها دیالس با خاله خود در یکی از آن خانه‌های خیابان میل شهر گریفین در ایالت جورجیا زندگی می‌کرد، مادر وی به دلیل مسائل شغلی در آتلانتا بود و دختر خود را به خواهرش سپرده بود.خاله دیالس گفت: در روز حادثه دختر خواهرم قصد داشت به خانه هم  کلاسی‌اش برود به خاطر همین لباس‌های زیبا و دخترانه‌اش را پوشید و راهی  خانه  دوستش شد. پس از گذشت چند ساعت متوجه شدم که دیالس هنوز به خانه دوستش نرسیده است و به همین دلیل بسیار نگران شدم. دوست دیالس به پلیس گفت: او اصلا آن روز به خانه ‌آن‌ها نرفته است و حتی بیرون از خانه ساعت‌ها منتظر رسیدن دوست ۹ساله‌اش بوده است. خاله دیالس در ادامه صحبت‌هایش به پلیس گفت: پس از اینکه متوجه شدم دیالس به خانه دوستش نرفته است به بیرون از خانه رفتم و تحقیقات را برای پیدا کردن دختر خواهرم آغاز کردم. این زن داغدار افزود: پرسش‌های من از همسایه‌ها مشخص کرد که دیالس ۹ساله در خیابان در حالی که به سمت خانه دوستش در حرکت بود، دیده شده است ولی پس از رسیدن به خانه مردی به نام کالت دیگر کسی او را ندیده است.
بیشتر...

  سپر پوست کرگدنی نادر شاه

سپر پوست کرگدنی نادر شاه

سپر نادر شاه افشاراز پوست کرگدن ساخته شده و بعد از استفاده او در جنگ ها ،مرصع کاری شده است.
بیشتر...   منفورترین دوچرخه سوار دنیا

منفورترین دوچرخه سوار دنیا

برای رانندگان خودرو همیشه عابران پیاده و دوچرخه سواران بسیار خطرناک هستند و بسیاری از راننده ها از این افراد نفرت دارند. ولی آیا می دانید که منفورترین دوچرخه سوار دنیا چه کسی است؟ «دیوید شری» یک دوچرخه سوار 37 ساله انگلیسی است که به عنوان منفورترین دوچرخه سوار دنیا شناخته می شود. این مرد به 3 دوربین فیلم برداری مجهز شده و بوق دوچرخه وی از صدای هواپیما بیشتر است. این مرد هر روز خانه تا محل کار را با دوچرخه طی می کند و در این مدت از همه راننده ها فیلمبرداری می کند و موارد مشکوک به خلاف و افرادی که قانون را نقض می کنند به پلیس گزارش می دهد تا جریمه شوند و حتی خودرو ها توقیف گردد. او تا به حال بیش از 70 بار گزارش های خود را به پلیس داده است و چند صد راننده خلافکار به خاطر او جریمه شده اند.
بیشتر...

بیداری پس از خواب ۱۲ ساله

بیداری پس از خواب ۱۲ ساله

یک خواب خوب بسیار دلپذیر است اما خوابی که طولانی تر از حد معمول باشد معمولاً برای اطرافیان نگران کننده است؛ برخی از افراد در سراسر جهان بر اثر حوادثی به مدت چندین روز، چند هفته، چند ماه یا حتی چند سال به خواب یا کما رفته‌اند و پس از بیداری، برخی از توانایی‌های خود مانند راه رفتن یا حتی تکلم را از دست داده‌اند. «مارتین» تقریباً به مدت ۱۲ سال در کما بود؛ دو سال اول دائم خواب بود سپس قدرت عضلانی خود را از دست داد و دیگر تا ۱۲ سال چشم باز نکرد. وی مبتلا به «مننژیت کریپتوکوکسیک» شده بود؛ عامل این بیماری بدون ایجاد آسیب، در سیستم گوارشی اغلب پرندگان به خصوص کبوتر وجود داشته و از طریق فضولات آنها باعث آلودگی محیط می‌شود؛ یکی از صور این بیماری مننژیت است. داستان زندگی مارتین در بسیاری از روزنامه‌ها نوشته شد؛ وی به طور معجزه آسایی پس از ۱۲ سال از کما بیرون آمد؛ مارتین به هافینگتون پست گفت: این مدت به من خیلی سخت گذشت. همه چیز را درک می‌کردم؛ بدن و پاهایم را نمی‌توانستم کنترل کنم یا حرف بزنم اما همه چیز را احساس می‌کردم. اکنون مارتین با همسر خود «چلسی» در هارلو  انگلستان زندگی می‌کند و فقط قسمت بالای بدن وی توانایی حرکت دارد.
بیشتر...

چتربازی ؛ روش جدید بیعت با پادشاه سعودی

چتربازی ؛ روش جدید بیعت با پادشاه سعودی

چتربازی ؛ روش جدید بیعت با پادشاه سعودی

چتربازی ؛ روش جدید بیعت با پادشاه سعودی

 از ابتدای روی کار آمدن ملک سلمان تاکنون، عربستانی ها به روش های مختلفی با پادشاه خود بیعت کرده اند، گروهی با تصاویر وی بیعت کرده، گروه بر روی پایگاه ارتباط جمعی بیعت خود را اعلام نمودند و گروهی همچون چتربازان امدادرسان و تحقیقات ، با اوج پرواز در آسمان، بیعت خود را به پادشاه، ولیعهد وی  و جانشین ولیعهد اعلم کرده اند.10  چترباز امداد با ارائه حرکات نمایشی و نوشتن عبارت هایی بر روی چترها موافقت خود را با حکومت پادشاه و ولیعهد جدید اعلام کردند.لازم به یادآوری است که انتقال قدرت و حکومت در عربستان بر اساس قبیله و طایفه صورت می گیرد و شهروندان در انتخاب حاکم خود دخالتی ندارند، بلکه تنها بعد از تعیین شدن با وی بیعت می کنند.
بیشتر...
 


سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن