تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل عجیب درخشان برای اخراج ۳ بازیکن پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دلیل عجیب درخشان برای اخراج ۳ بازیکن پرسپولیس
روز گذشته حمید درخشان ۳ بازیکن پرسپولیس را از این تیم اخراج کرد و از مسائل انضباطی سخن گفت اما از اردوی تیم خبر می رسد که این اتفاق، دلیلی عجیب داشته است.
به گزارش نامه نیوز، روز گذشته حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۳ بازیکن تیمش را از این تیم اخراج کرد تا شوک عجیبی به تیمش قبل از بازی با پدیده بدهد.

درخشان دیروز و بعد از تمرین با افشین اسماعیل زاده، مهدی دغاغله و محمد عباس زاده که از تیم کنار گذاشته شدند جلسه گذاشت و اعلام کرد حق تمرین ندارند.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که این نفرات مشکل انضباطی دارند و به باشگاه سپرده شده اند اما از درون تیم خبر می رسد که به درخشان توصیه شده این سه نفر را از تیم کنار بگذارد تا مشکل ناکامی ها حل شود و هیچ بحث فنی یا انضباطی وجود ندارد.

جالب اینکه این سه بازیکن در فصل جاری و در زمان حضور درخشان فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده اند و مشخص نیست بر چه اساس توصیه افراد خاص! بدون منطق و توجیه عقلانی پذیرفته می شود.

این سوال نیز پیش آمده چطور بازیکنی مثل پیام صادقیان که بارها مشکلات انضباطی داشته از سوی درخشان اخراج نمی شود اما بازیکنانی مثل دغاغله و اسماعیل زاده که تاکنون هیچ مشکلی ایجاد نکرده اند به بهانه مشکل انضباطی از تمرین محروم می شوند.

از توضیح بیشتر در این زمینه خودداری می کنیم و امیدواریم تنها مسائل فنی و انضباطی در تصمیم گیری مربیان نقش داشته باشد و قطعا اگر درخشان نیز این رویه را در پیش بگیرد، تیمش نیز نتایج بهتری خواهد گرفت.




۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن