تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما براي مبارزه با تروريست ها نيازي به کمک هيچ کشوري نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۵۷ق.ظ)
وزير امور خارجه سوريه در انتقاد از اردن گفت: ما براي مبارزه با تروريست ها نيازي به کمک هيچ کشوري نداريم وليد المعلم در نشست خبري با همتاي بلاروسي خود اعلام کرد که ما قادر به مبارزه شجاعانه با داعش هستيم.
به گزارش خبرنگار بين المللي موج، وزير امور خارجه سوريه روز دوشنبه با انتقاد شديد از اردن، که به تازگي عليه اهداف دولت اسلامي در سوريه حملات هوايي انجام مي دهد، گفت: کشورش نياز به کمک از خارج براي مبارزه با شبه نظاميان را ندارد.
وليد المعلم همچنين به خبرنگاران گفت: دمشق اجازه عبور از خاک سوريه را به هيچ کشوري براي مبارزه با داعش نخواهد داد. با اين حال، در مورد قتل يکي از خلبانان اردن، در هفته گذشته که توسط شبه نظاميان گروه دولت اسلامي زنده زنده سوزانده شد، گفت: به شدت مقابله به مثل خواهيم کرد.
وزير امور خارجه سوريه در ادامه تاکيد کرد: "ما اجازه نخواهيم داد هر کسي براي نقض حاکميت ملي ما با استفاده از ائتلاف عربي براي مبارزه با گروه هاي افراطي نيروي نظامي به کشورمان گسيل دارد."
نيروهاي دولت سوريه در حال مبارزه با شبه نظاميان دولت اسلامي بر روي زمين هستند، اين در حالي است که حدود يک سوم از اين کشور در کنترل گروه هاي افراطي است.
وليد المعلم مدعي شد: ما قبلا براي ائتلاف با اردن براي مبارزه با گروهاي تروريستي اعلام آمادگي کرده بوديم، اما؛ درخواست ما از سوي اين کشور رد شد با اين وجود نيروهاي نظامي ما علاوه بر جنگ با گروه تروريستي داعش در جبهه هاي مختلف با مخالفان دولت نيز در حال نبرد هستند."














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن