تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804864807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هتل تکنولوژیک در ژاپن/تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یک هتل تکنولوژیک در ژاپن/تصاویر
هتل Hen-na تا ماه جولای در ژاپن افتتاح خواهد شد تا علاوه بر برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا با داشتن روبات‌های انسان‌نما تبدیل به هتلی متفاوت و منحصر به فرد شود.
آفتاب: ژاپن را می توان به جرات اولین کشوری نامید که در عرصه روبات ها در سراسر دنیا پیشگام بوده و روبات هایی را با نقش های متفاوتی مانند گارسون های رستوران، نگهبان های ساختمان، هم بازی کودکان و ... به ادارات و خانه های ژاپنی ها راه پیدا کرده اند. اکنون خبر از افتتاح هتلی با برترین و منحصر به فردترین تکنولوژی های روز دنیا منتشر شده تا ژاپن در این زمینه نیز تبدیل به کشوری پیشگام شود.

به گزارش مهر، این هتل با نامHen-na تا جولای سال 2015 میلادی ( تیرماه 94) افتتاح خواهد شد تا با عجایب و شگفتی های خود توریست های بیشتری را به این کشور جذب کند. در کادر پرسنلی این هتل، نام 10 روبات دیده می شود که به فعالیت در این هتل خواهند پرداخت. این روبات ها، روبات های انسان نما هستند تا بر عجایب این هتل افزوده شود. «هن نا» (Hen-na ) به «عجیب» یا «تغییر» ترجمه می شود. مدیران این هتل با انتخاب این اسم به دنبال تجربه متفاوتی از اقامت در یک هتل بوده اند.
Hen na
3تا از این روبات ها چند زبانه هستند و می توانند به زبان های مختلف صحبت کنند تا پاسخگوی مسافرانی باشند که از کشورهای مختلف در این هتل اقامت می کنند. شرکت سازنده این روبات ها را «اکتروید» نامیده و معتقد است که آینده را می توان در این روبات ها شاهد بود. این روبات ها در بخش پذیرش هتل به فعالیت خواهند پرداخت.

از قابلیت های شگفت انگیز روبات ها می توان به مواردی مانند برقراری ارتباط چشمی و حسی با مسافران هتل اشاره کرد. روبات های دیگر دارای نقش های مانند جابه جایی چمدان مسافران، درست کردن قهوه، تمیز کردن اتاق مسافران  و ... هستند.
Hen na
اما جز خدمه هتل، فناوری هایی که در این هتل به کار گرفته شده اند نیز منحصر به فرد هستند. برای مثال، درب های اتاق های مسافران هوشمند بوده و تنها با شناسایی صورت مسافران باز می شوند. دمای اتاق هتل نیز با توجه به دمای بدن مسافران تنظیم و کنترل می شود، اگر مسافران احساس گرما کنند و با تغییر دمای بدنشان، دستگاه های تهویه برای خنک شدن فضا روشن خواهد شد.

مسافران می توانند سفارشات خود را با تبلت هایشان انجام دهند بدون اینکه نیاز به تلفن زدن باشد. انرژی های این هتل نیز از طریق انرژی های خورشیدی تامین می شود تا کم هزینه  و مقرون به صرفه و همینطور متفاوت باشد. قیمت اتاق های یک تخته این هتل از شبی 60 دلار شروع می شود و بهترین اتاق های این هتل با سه تخت قیمتی در حدود 153 دلار خواهند داشت.
Hen na
اگر مسافرانی تمایل به خدمات روبات ها نداشته باشند می توانند نیروی انسانی را جایگزین این روبات ها کنند. فاز دوم این هتل تا سال 2016 میلادی افتتاح و پیش بینی می شود بیش از 90 درصد پرسنل این هتل را روبات ها تشکیل خواهند داد.






تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن