تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818846896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون میراث فرهنگی: آزادی در چارچوب قانون مانع از فساد می‌شود/ تمام وجود ایران پیروی از ولایت فقیه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون میراث فرهنگی:
آزادی در چارچوب قانون مانع از فساد می‌شود/ تمام وجود ایران پیروی از ولایت فقیه است
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود آزادی در چارچوب قانون را عاملی در راستای جلوگیری از فساد و بی‌بندوباری دانست.

خبرگزاری فارس: آزادی در چارچوب قانون مانع از فساد می‌شود/ تمام وجود ایران پیروی از ولایت فقیه است



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان درویش امیری امشب در مراسم شب خاطره در محل باغ موزه همدان با بیان اینکه مردم همدان دو روز 21 بهمن 57 و 20 بهمن 64 را گرامی می‌دارند زیرا سالروز حماسه بزرگی برای این مردم است، در تشریح سالروز 21 بهمن 57 اظهار کرد: در این روز مردم همدان به رهبری شهید مدنی لشکر زرهی کرمانشاه را که به سمت تهران در حرکت بود را متوقف کرد و تاثیر بسیاری در پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن داشت.
وی با بیان اینکه 21 بهمن 64 نیز یادآور حماسه غرورآفرین والفجر 8 بود، افزود: این عملیات که اوج هنرنمایی و قدرت سپاه اسلام بود دشمن را به زانو درآورد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به دوران پرفراز و نشیب پیروزی انقلاب افزود: بعد از گذراندن یک سال طوفانی و بستن فرودگاه مهرآباد دولت وقت تسلیم شد و بعد از 15 سال دوری امام راحل از وطن در تاریخ 12 بهمن 57 امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.
وی سال‌های حماسه و دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: اگر ما جنگ فاو را فتح و خرمشهر را آزاد کردیم همه حاصل صفا و یکرنگی رزمندگان اسلام بود.
امیری تأکید کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی با دست خالی و بدون حتی یک حامی خارجی فتح‌الفتوح می‌کردند که این امر با توکل به خدا محقق می‌شد.
وی رکن اصلی در انقلاب را شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بیان داشت و تصریح کرد: این شعار خون‌بهای شهیدان ماست.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه امروز نیز باید بر این شعار پافشاری کرده و آن را به معنای واقعی پیاده کنیم، خواستار توجه به این مهم شد.
وی با بیان اینکه اکنون در بسیاری از زمینه‌ها به استقلال رسیده‌ایم گفت: ما امروز در زمینه گردشگری سلامت شاهد حضور بیمارانی از مناطق مختلف جهان برای درمان در ایران اسلامی هستیم.
امیری وجود آزادی در چارچوب قانون را عاملی در راستای جلوگیری از فساد و بی‌بندوباری دانست و افزود: اگر به فرهیختگان و دلسوزان فرصت داده شود و درست قلم‌فرسایی کنند، فساد در کشور رخ نخواهد داد.
وی با بیان اینکه بعد از گذشت 36 سال از عمر انقلاب ما تنها کشوری هستیم که جمهوریت و اسلامیت را در کشور پیاده کرده‌ایم، اظهار کرد: تمام وجود ملت ایران مذهب و پیروی از ولایت فقیه است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: نطفه این نظام با جمهوریت و رأی ملت بسته شده که هیچ گاه گسستنی نخواهد بود. انتهای پیام/89002/ج۳۰

93/11/20 - 23:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن