تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومني: چاگو بايد اخراج مي‌شد نه مساريچ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مومنی: چاگو باید اخراج می‌شد نه مساریچ
مهاجم استقلال‌خوزستان مثل اکثر بازيکنان اين تيم اعتقاد دارد اگر کوليبالي در دقايق ابتدايي بازي اخراج نمي‌شد، شايد آنها در مقابل فولاد نتيجه ديگري مي‌ گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد شکست در دربی گفت: بازی دربی که همیشه حساس است، فولاد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد. ما هم در نیم فصل دوم چند بازی حساس داشتیم که متاسفانه در هیچ یک از آنها نتیجه نگرفتیم اما در این بازی با کارت قرمز گرفتن موسی تمرکز بچه ها به هم ریخت. ما شروع خوبی داشتیم اما اخراج کولیبالی باعث شد هم چیز به هم بریزد. البته بازیکنان محرومی هم که داشتیم مهره های کلیدی ما بودند. از آنجایی که خط هافبک ما با اخراج کولیبالی خالی شد، آقای ویسی مجبور شد دورقی را دفاع وسط بگذارد، از آن طرف هم روز خوب فولادی ها بود.

او در مورد اینکه اگر کولیبالی اخراج نمی‌ شد باز هم فولادی ها می‌ توانستند 3 گل بزنند ادامه داد: کلا اخراج موسی تمرکز تیم ما را هم به هم زد. ما در دقایقی توانستیم حامه کنیم اما بعدش دیگر نتوانستیم ادامه دهیم. فولاد از لحاظ تاکتیکی بهترین خط دفاع لیگ را دارد و بی خود نیستش که بالای جدول قرار گرفته فکر کنم روز خوب اسکوچیچ بود و روز بد آقای ویسی. اولین بازی ای بود که ما 3 گل خوردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. از سپاهان خوردیم اما جبران کردیم. بازی با استقلال با نتیجه 4 ـ4 مساوی تمام شد اما نمی‌ دانم چه شد که در این بازی هیچ گلی به ثمر نرساندیم.

بازیکن آبی‌پوشان اهواز در مورد ضعف خط دفاعی در بازی های اخیر گفت: چند بازی است که سر اشتباهات فردی گل دریافت می‌ کنیم. در بازی با نفت هم دقیقا همین اتفاق افتاد. دفاع ما دیگر نباید اشتباه کند چون مثلا می‌بینی 90 کل تیم خوب است و ناگهان یک گل می‌ رود و وارد دروازه می‌ شود.

مومنی در مورد درگیری اش با چاگو در پایان بازی نظرش را اینگونه بیان کرد: چاگو روی پای من تکل زد و اخراج شد و فکر می‌ کنم سیدصالحی بود که با او و مساریچ جروبحث کرد و داور به هر دویشان تذکر داد و کارت زرد نشان داد. همانطور که گفتم مشکل ما در این دیدار اخراج زودهنگام کولیبالی بود، مجید حیدری هم که مریض بود و اصلا نمی‌ توانست بازی کند برای همین جایگزین نداشتیم.

مومنی در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته بیستم افزود: ما واقعا سر اشتباهات فردی استرس گرفتیم اما این هفته خیلی خوب دفاع می‌کنیم و نمی‌ گذاریم ذوب‌آهنی ها از سد استقلال عبور کنند. البته سبزپوشان اصفهان تیم خوبی دارند ولی ما هم در خانه شان به سه امتیاز نیاز داریم.



1393/11/20 16:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن