تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821130346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسير راه پيمايي 22 بهمن در حال آماده سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۹ب.ظ)
مسير راه پيمايي 22 بهمن در حال آماده سازي است معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 11 در راستاي سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از آماده سازي مسير راهپيمايي 22 بهمن درمحدوده اين منطقه خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، اميرحسين عساري معاون خدمات شهري و محيط‌زيست؛ با اعلام اين خبر گفت: در آستانه راهپيمايي 22 بهمن‌ماه و سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، به روال سال‌هاي گذشته شهرداري منطقه 11 در حال فضاسازي و آماده‌سازي مسير اين راه‌پيمايي باشکوه است.
وي در ادامه افزود: شست‌وشو و حذف زوائد فيزيکي خيابان‌هاي منتهي به مسير راهپيمايي، لايروبي انهار خيابان‌هاي منتهي به مسير راهپيمايي، شست‌وشو و پاک‌سازي جداره‌ها و المان‌ها و تابلوهاي ترافيکي، رفع سد معبر مصالح و جلوگيري از تخليه دپوي مصالح ازجمله برنامه‌هاي اداره خدمات شهري منطقه در يوم‌الله دهه فجر است.
عساري در ادامه بيان داشت: 2 دستگاه کاميون حمل پسماند، 4 دستگاه خاور، 6 دستگاه نيسان، 4 تانکر آب و 4 دستگاه واترجت براي پاک‌سازي خيابان‌ها در روز 22 بهمن‌ماه در نظر گرفته‌شده است.
معاون خدمات شهري و محيط‌زيست شهرداري منطقه 11 گفت: در روز 21 بهمن‌ماه از 3 بامداد 80 کارگر خدمات شهري با لباس يک شکل آماده ارائه خدمات هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن