تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم ضد صهيونيستي «ابوزينب» در کرمانشاه اکران شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۵ب.ظ)
در چهارمين روز از جشنواره فيلم فجر؛ فيلم ضد صهيونيستي «ابوزينب» در کرمانشاه اکران شد فيلم ضدصهيونستي «ابوزينب» ساخته علي غفاري، روز يکشنبه (۱۹ بهمن) در سينما آزادي کرمانشاه به روي پرده رفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، در چهارمين روز از جشنواره فيلم فجر کرمانشاه پس از اکران آثاري همچون «اين سيب هم براي تو» ساخته سيروس الوند و «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگرداني هومن سيدي، فيلمي ضدصهيونيستي از علي غفاري اکران شد.
غفاري بعد از دروکردن سيمرغ‌هاي جشنواره‌ سي‌ويکم فجر با فيلم «استرداد»، ابن بار در بخش خارج از مسابقه جشنواره فيلم فجر حضور يافته است.
«ابوزينب» که اولين بار در جشنواره مقاومت امسال رونمايي و کانديد جوايز متعددي شد، به روايت ماجراي مقاومت يک خانواده لبناني در سال هاي اشغال اين کشور به دست نيروهاي رژيم صهيونيستي مي پردازد.
اين محصول مشترک ايران و لبنان، روايتگر ايثار و فداکاري مادر خانواده‌اي‌ است که با تحمل رنج‌هاي فراوان، رازي را در سينه نهفته دارد.
مرتضي شعباني تهيه کنندگي اين فيلم را برعهده دارد و کارمن لبس، باسم مغنيه، عمار شلق، يوسف حداد و اغوب دوجرجيان نيز در اين اثر سينمايي که به قلم محمود غلامي و رضا اسکندر نگاشته شده، به ايفاي نقش مي پردازند.
گفتني است، با وجود اعلام قبلي برگزارکنندگان جشنواره مبني بر اکران فيلم «قول» اثر محمد علي طالبي در سومين روز از جشنواره فجر، به دليل ايراد فني در سيستم پخش فيلم سينما آزادي، اين فيلم به روي پرده نرفت و اکران آن به روزي ديگر موکول شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن