تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804359092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزل آلاي خال قرمز نماد سالن تهران در نمايشگاه محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
قزل آلاي خال قرمز نماد سالن تهران در نمايشگاه محيط زيست مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران به ارتقاي مديريت محيط زيست کشور از طريق خلق فرصتها و معرفي نقاط قوت در سطوح ملي و بين المللي را يکي از اهداف برگزاري نمايشگاه بين المللي محيط زيست دانست.
به گزارش خبرگزاري موج،محمد هادي حيدرزاده در نشست هم انديشي صاحبان صنايع، شرکت‌ها و سازمان‌هاي شرکت کننده استان تهران در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست که عصر روز گذشته در محل اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران برگزار شد اظهار داشت: چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست فرصت مغتنمي براي معرفي قابليت‌ها و فعاليت‌هاي خدماتي، صنعتي و کشاورزي منطبق بر توسعه پايدار و سازگار با محيط زيست بوده و مي‌تواند روابط موثري در عرصه‌هاي ملي و بين المللي در اين حوزه ايجاد نمايد.
وي با تاکيد بر لزوم ايجاد و حمايت از فرصت‌هاي کار آفريني و حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان در بخش محيط زيست کشور گفت: توجه به کارآفريني و گسترش علوم و فن آوريهاي نوين زيست محيطي در راستاي ارتقا محيط زيست و دستيابي به توسعه پايدار بسيار حائز اهميت است.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران در ادامه به نحوه حضور مجموعه محيط زيست استان تهران در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست اشاره کرد و تصريح کرد: اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران امسال به همراه بخشي از صنايع، سازمان‌ها و شرکت‌هاي واقع در استان بصورت يکپارچه در سالن 40 حضور مقتدر و جدي خواهد داشت.
وي در اين نشست با بيان اهميت رعايت و اعمال مديريت سبز در غرفه‌هاي نمايشگاهي خصوصاً غرف واقع در سالن 40 افزود: توصيه مي‌کنم مجموعه‌هاي شرکت کننده ضمن ارائه محتواي مناسب زيست محيطي به عدم مصرف ظروف پلاستيکي و نيز بهينه سازي مصرف انرژي در غرفه‌ها نگاه ويژه اي داشته باشيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان محيط زيست استان تهران،حيدر زاده در بخشي از سخنان خود به ماهي قزل آلاي خال قرمز به عنوان نماد استان تهران در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست اشاره کرد و بيان داشت: با توجه به اينکه پارک ملي لار از مناطق تحت مديريت اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران بوده و زيستگاه اصلي اين گونه نيز پارک ملي لار مي‌باشد بر همين اساس ماهي قزل آلاي خال قرمز به عنوان نماد استان تهران معرفي شده و پيشنهاد مي‌کنم شرکت کنندگان در غرفه آرايي، محصولات و اقلام توزيعي و پوسترهاي خود نماد ماهي قزل آلاي خال قرمز را به عنوان نماد استان تهران در نظر داشته باشند.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران در پايان با اشاره به موضوع کم آبي در تهران، خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه، به دليل ميزان بسيار کم بارش‌هاي پاييزه و زمستانه در تهران وضعيت منابع آبي نامناسب است، يکي از موضوعات محوري و اساسي در اين نمايشگاه مي‌تواند مسئله بحران کم آبي باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن