تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 2 هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ساری ؛
حضور 2 هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران از حضور 2 هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.


به گزارش گروه استان ها اشگاه خبرنگاران، محمد شعبانی با اشاره به حضور دو هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در روز راهپیمایی 22 بهمن حدود 700 نفر از دانش‌آموزان سرود دهه فجر را همخوانی می‌کنند. وی ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی مدارس و نقاشی از دیگر برنامه‌ها در روز راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود. معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران به اجرای بحث راویان انقلاب در سطح مدارس مازندران اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای دانش‌آموزی، جشنواره رادیو و صدای دانش‌آموز و جشنواره پخت غذاهای سنتی از دیگر برنامه‌ها به ‌مناسبت دهه فجر است. شعبانی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه تربیت در 11 اسفند‌ماه امسال در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری خبر داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بحث پارلمان فرهنگیان اظهار کرد: طی بازدیدهای به ‌عمل آمده از سطح مدارس برنامه‌ها مورد استقبال فرهنگیان قرار نمی‌گیرد لذا نیاز است این امر مورد بررسی قرار گیرد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های تعلیم و تربیت از جمله آسیب‌های کنکور، انتخاب رشته و پژوهش در آموزش و پرورش باید مورد بررسی قرار گیرد تا سطوح مشارکت افزایش یابد. شعبانی ادامه داد: قرار است از مجموع 40 هزار نفر طی چهار مرحله 120 نفر به عنوان نماینده انتخاب شوند. وی یادآور شد: با توجه به مکاتبات انجام شده با وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی ما این است که بحث رونمایی پارلمان فرهنگیان را در هفته معلم سال 94 داشته باشیم.
انتهای پیام/شمنبع:فارس



اخبار مرتبط

اهدای عضو، اهدای زندگی
تامین 118 هزار تن انواع کود شیمیایی از آغاز امسال تاکنون در مازندران
اشتغالزایی حدود 117هزار نفر از آغاز انقلاب تا کنون در بخش صنعت مازندران
تقدیر دفتر رییس جمهور از استقبال پرشور مردم استان اصفهان




کد خبر: ۵۱۲۷۷۶۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن