تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو طرح عمراني در شهرستان فسا افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۳۷ب.ظ)
با حضور استاندار فارس؛ دو طرح عمراني در شهرستان فسا افتتاح شد با حضور استاندار فارس، اتاق ويژه عمل قلب باز بيمارستان ولي عصر(عج) و يک ساختمان کلانتري در فسا به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي، استاندار فارس، اتاق ويژه عمل قلب باز در بيمارستان ولي عصر(عج) فسا را که با اعتبار 30 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده افتتاح كرد.
همچنين به حضور نماينده عالي دولت در استان فارس ساختمان كلانتري 11 شهر فسا به منظور استقرار نظام مديريت كيفيت افتتاح شد.
استاندار فارس در حاشيه اين مراسم كه با حضور نماينده مردم شهرستان فسا در مجلس شوراي اسلامي و فرمانده انتظامي استان برگزار شد، با بيان اين كه انقلاب اسلامي ايران به بركت رهبري هاي پيامبرگونه امام راحل(ره) در عصر ستم شاهي، يكپارچگي مردم و تمسك به قرآن به پيروزي رسيد، اظهار داشت: امروز جمهوري اسلامي ايران به عنوان مستقل ترين كشور دنيا در عرصه بين المللي نقش آفريني مي كند.
احمدي با اشاره به اين كه كشورهاي منطقه خاورميانه تبديل به انبار باروت شده و ناامني در آن موج مي زند، افزود: كشورمان به بركت پايمردي نيروهاي مسلح به ويژه نيروهاي انتظامي در اين درياي متلاطم، جزيره ثبات، آرامش و امنيت است.
وي گفت: ستون خيمه انقلاب و رمز عظمت كشورمان، ولايت فقيه است و همگان بايد گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشند تا كشور همچنان به پيشرفت خود ادامه دهد.
استاندار فارس بر اهميت مشاركت جدي مردم در زمينه تامين امنيت تاكيد كرد و ادامه داد: بدون حضور مردم ايجاد امنيت امكان پذير نخواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن