تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یوونتوس مقابل میلان به اندازه کافی تمرکز نداشت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یوونتوس مقابل میلان به اندازه کافی تمرکز نداشت
کد خبر: ۴۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ - 08 February 2015


 سرمربی بانوی پیر با وجود پیروزی قابل قبول تیمش برابر میلان از تمرکز ناکافی شاگردان خود در این بازی خانگی ابراز نارضایتی کرد.


به گزارش تسنیم، با وجود پیروزی 3 بر یک یوونتوس برابر میلان که جایگاه بانوی پیر را در صدر جدول رده‌بندی سری A تثبیت و حاشیه امنیت آن را به 10 امتیاز افزایش داد، سرمربی این تیم از نبود تمرکز کافی در عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.


آلگری پس از این بازی که در آن توانست از تیم فصل گذشته خود که او را اخراج کرد، انتقام‌ بگیرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: متأسفانه ما بیش از اندازه به میلان موقعیت دادیم به خصوص در ضربات شروع مجدد و دلیلش هم نبود تمرکز کافی در میان بازیکنان‌مان بود. جیجی بوفون برای مهار ضربه پاتزینی یک واکنش عالی نشان داد اما بخش زیادی از گل‌هایی که ما در این فصل دریافت کرده‌ایم، از توپ‌هایی بوده است که خودمان آنها را لو داده‌‌ایم. زمانی که در ضدحملات شرکت می‌کنیم باید تند و تیزتر باشیم، چرا که در چنین شرایطی ما همیشه تصمیمات درستی اتخاد نمی‌کنیم.


میلان با قبول شکست در خانه یوونتوس، اکنون وضعیت خود را بحرانی‌تر از قبل می‌بیند. روسونری که در سال 2015 در سری A تنها یک پیروزی کسب کرده است، اکنون با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد اما امشب (یکشنبه) این احتمال وجود دارد که جایگاه روسونری باز هم تنزل پیدا کند. با این حال شاگردان فیلیپو اینزاگی در قیاس با بازی رفت خود با یوونتوس در نیم‌فصل اول لیگ رویکردی هجومی‌تر داشتند.


آلگری ادامه داد: انتظار داشتم که میلان با چنین رویکردی به میدان بیاید، چون این تیم، تیمی خوب است و در این بازی هم عملکرد قابل قبول داشت. ما می‌توانستیم کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم. اگرچه در کرنرها و به هنگام حملات خطرناک‌تر بودیم اما هنگام دفاع و کرنرهایی که روی دروازه‌مان فرستاده می‌شد، تمرکز کمتری داشتیم. گاهی اوقات شرایطی که شما را پر از اعتمادبه‌نفس می‌کند، ممکن است منجر به آن شود که حریف را دستکم بگیرید و ما باید از این اشتباه بپرهیزیم.


آلگری تصریح کرد: خوشحالم که تیمم از روی ضربه کرنر به گل رسید. این گل تنها سومین گلی بود که ما این فصل از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسانده‌ایم اما با توجه به موقعیت‌شناسی آندره‌آ پیرلو برای استفاده از توپ‌های مرده و بازیکنان قدرتمندی که ما در نبردهای هوایی داریم، باید بیشتر از این در ضربات شروع مجدد گلزنی کنیم.


سرمربی بانوی پیر خاطرنشان کرد: تیم با وجود فشار فراوانی که روی آن وجود داشت، خوب دفاع کرد و این یک امتیاز بزرگ است. تیم باید بتواند فشار حریف را تحمل کند و هر از چند گاهی دست به ضدحمله بزند. زمانی که شما برای مدتی طولانی صاحب توپ هستید، این امکان وجود دارد که تمرکز‌تان را از دست بدهید و این بدترین زمان است، چون هر لحظه امکان تهدید شدن دروازه‌تان در یک ضدحمله وجود دارد. این اتفاق نباید رخ دهد اما گاهی اوقات رخ می‌دهد.


باخت روسونری در خانه بانوی‌پیر ضربه سنگینی به امیدهای این تیم برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده زد. آلگری اما به تیم پیشین خود برای رسیدن به این هدف اطمینان خاطر داد. وی تأکید کرد: من فکر می‌کنم که این میلان بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و مهمتر از آن اینکه ترکیب خود را در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه تقویت کرد. فراموش نکنید که میلان چه تعداد بازیکن مصدوم دارد. میلان در حال عبور از مقطع سختی است اما زمانی که در این تیم تعادل برقرار شود دوباره می‌تواند به رقابت‌های اروپایی برگردد.


آلگری در پایان تصریح کرد: بازی یوونتوس - میلان هرگز بازی آسانی نبوده است و امتیازاتی که از این بازی گرفتیم بسیار مهم است. تنها یک دقیقه زمان لازم است که قدرت روانی تیم از بین برود و اگر ما مقابل میلان مانند بازی قبلی مساوی می‌کردیم، به رم اجازه داده بودیم که فاصله‌اش را با ما کم کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن