تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803092520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال 2015، آن رئال همیشگی نیست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئال 2015، آن رئال همیشگی نیست
کد خبر: ۴۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ - 08 February 2015


رئال مادرید در سال جدید میلادی به هیچ وجه رئالی که انتظار می رفت، نبوده است.


به گزارش ایسنا، قوهای سپید در هفته بیست و دوم لیگا اسپانیا با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر در ویسنته کالدرون مغلوب رقیب همشهری یعنی آتلتیکو مادرید شدند. تیاگو، سائول نیگوئز، آنتونی گریزمان و ماریو مانژوکیچ، چهار بار دروازه ایکر کاسیاس را گشودند.


رئالی ها که دیدار عقب افتاده خودشان مقابل سویا را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله شان با بارسلونا را به چهار امتیاز رسانده بودند، امیدوار بودند با پیروزی در ورزشگاه حریف، با افزایش اختلاف با بارسلونا به هفت (حداقل برای یک شب و پیش از انجام بازی بارسلونا با بیلبائو) و ایجاد فشار روی کاتالان ها، اختلاف امتیازی با آتلتیکو مادرید را هم به عدد 10 برسانند اما شکست مقابل آتلتیکو همه چیز را به هم ریخت.


رئال مادرید در سال 2015 گویی در حال فروپاشی است. آنها سال فوق العاده ای در 2014 داشتند که یکی از بهترین سال های تاریخ باشگاه بوده است. کسب چهار جام، قهرمانی برای دهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و ثبت رکورد 22 پیروزی پیاپی. پس از آن اما همه چیز گویی برای آنها تمام و کسب نتیجه های بد، به نوعی برایشان عادی شد.


از ماه سپتامبر به بعد (شهریور) رئال مادرید در لیگ موفق شد 39 امتیاز کسب کند و فقط به تیم های آتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد باخت. آنها در این زمان، در لیگ قهرمانان اروپا 6 بازی انجام داده و با کسب 6 پیروزی و 18 امتیاز راهی مرحله حذفی شدند. در این 6 دیدار، 16 گل به ثمر رساندند، کورنلا را خیلی ساده در جام حذفی کنار زدند و سویا را در سوپرکاپ اروپا در کاردیف ولز شکست دادند اما در هر حال، به آتلتیکو مادرید در سوپرجام اسپانیا باختند.


آماری که رئال مادرید از خود به جا گذاشته، فوق العاده است. آنها در 28 بازی در همه جام ها موفق به ثبت رکورد 24 پیروزی شدند و فقط یک شکست و سه تساوی در کارنامه آنها دیده می شود. رکورد 3.25 گل در هر دیدار و 94 گل زده در این تعداد بازی عالی است. میانگین کسب 2.6 امتیاز در هر بازی و آمار گل خورده 0.68 در هر دیدار برای این تیم درخور توجه است.


در سال 2015 اما تمامی آمار رئال مادرید نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت است. پنج پیروزی، یک تساوی و شکست مقابل والنسیا در لیگ و باخت به آتلتیکو مادرید در لیگ و کوپا دل ری. گل های زده شده توسط رئال در سال جاری به نصف کاهش یافته و به 1.88 رسیده، میانگین گل های خورده این تیم هم دو برابر شده و به 1.44 رسیده و میانگین کسب امتیاز آنها از 2.6 در هر دیدار لیگ هم به 2.1 رسیده است.


خستگی تعداد بالای بازی ها در سال گذشته، برگزاری اردوی تجاری در دوبی در زمان استراحت نیم فصل و عدم هماهنگی بین ستاره های این تیم می تواند موجب این اتفاق ها شده باشد. تمامی این ها نشان می دهد رئال مادرید، آن رئالی نبوده که هوادارانش در سال جاری می خواستند. این رئال، رئال سال 2014 نیست.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن