تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802725741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشانی: از دورگه ها استفاده می کنیم/اولویت استفاده از آزمون و جهانبخش با تیم ملی امید است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کاشانی: از دورگه ها استفاده می کنیم/اولویت استفاده از آزمون و جهانبخش با تیم ملی امید است ورزش > فوتبال ملی - حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید در نشست مطبوعاتی از اولویت این تیم برای استفاده از جهانبخش و آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نشست خبری و مطبوعاتی تیم ملی امید که با حضور حبیب کاشانی مدیر تیم ملی،محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید و دستیارانش برگزار شد، کاشانی درباره استفاده از جهانبخش و آزمون به خبرنگاران گفت: صحبتی که با مسئولان فدراسیون و آقای کفاشیان داشته ایم قرار شد اولویت استفاده از آزمون و جهانبخش با تیم ملی امید باشد.با توجه به همزمانی اردوی سوئد تیم ملی بزرگسالان و بازی های مقدماتی انتخابی المپیک 2016 از آقای کروش و کفاشیان خواهش کردیم تا تیم ملی امید از آزمون و جهانبخش استفاده کند.گرچه ما هم می دانیم تیم ملی بزرگسالان ما هم برای بازی های مقدمانی جام جهانی آماده می شود و امیدواریم فدراسیون کمکی از ما دریغ نکند.
وی همچنین درباره درخواست لغو هفته 23 لیگ برتر گفت:ما اردویی در کویت برای آماده سازی بهتر تدارک داده ایم که با هفته 23 لیگ برتر تداخل دارد که ما نمی توانیم بازیکنان را در دو گروه به کویت ببریم.در همین خصوص روزهای گذشته جلسه هایی با آقایان تاج،کاظمی و فتاحی داشتیم تا بتوانیم هفته 23 را به تاخیر بیاندازیم.
کاشانی درباره میزبانی ایران در مرحله مقدماتی المپیک گفت: ما در ایران بازی می کنیم اما شرایط ما در اندازه افغانستان و نپال است.برای تیم ما که با 30 پاس به دروازه حریف می رسد و گل زنی می کند بازی در ورزشگاه دستگردی به ما ضربه می زند.شاید برای نپال و افغانستان مهم نباشد اما برای تیم ما بسیار اهمیت دارد.
یکی از انتقاد هایی که همواره از کروش و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مطرح می شود بحث نظارت نداشتن بر تیم ملی امید است که کاشانی نیز درباره نقش کروش در تیم ملی امید گفت:در قرار داد کروش قید شده تا تظارت بر اردوهای تیم ملی امید داشته باشد.که متاسفانه اردوهای تیم ملی امید با بازی های تیم بزرگسالان تداخل داشته است اما ما به همراه آقای خاکپور در جلسه ای با آقای کروش که داشتیم برنامه هایمان را چک کردیم و آقای کروش هم نقطه نظر های خودشان را به ما گفتند.
کاشانی در ادامه افزود:یکی از مشکلاتی که در سالهای قبل همواره تیم ملی امید داشته بحث خروج بازیکنان مشمول بوده که خدا را شکر و با کمک ارتش و سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این مورد حل شده و اگر تیم ملی بزرگسالان پولادی و رفیعی را داشت تیم ما 30 بازیکن مثل پولادی دارد.
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان درباره انتخاب نشدن ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی ها گفت:دو مشکل وجود دارد که امیدواریم حل شود و بازی ها در آزادی برگزار شود.اول اینکه بازی ها باید روزی 2بار برگزار شود و بهمین خاطر نیاز به 4 رختکن داریم که متاسفانه ورزشگاه آزادی 2 رختکن دارد که آقای تاج گفتند این مساله را پیگیری می کنند.مساله بعدی هزینه ورزشگاه آزادی است که نسبت به ورزشگاه دستگردی گرانتر خواهد بود که امیدواریم این مشکل هم با کمک مسئولان حل شود.از مردم هم می خواهیم تا به ورزشگاه بیایند و تیم ملی امید را حمایت کنند
وی درباره حضور دورگه ها هم گفت:هر ایرانی در هر نقطه از کره خاکی باشد باید به ایران و تیم ملی کمک کند.خودم سال 86 آقای قطبی را از کره به ایران آوردم تا بتواند به فوتبال ما کمک کند.آقای مرزبان را هم آلمان به ایران آوردیم و الان جزو بهترین مربیان لیگ برتر است.
43 43

کلید واژه ها: تیم ملی امید - حبیب کاشانی -




یکشنبه 19 بهمن 1393 - 16:45:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن