تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803751851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعل خواستن را در رفتن به المپیک ریو صرف خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کاشانی:
فعل خواستن را در رفتن به المپیک ریو صرف خواهیم کرد
مدیر تیم ملی امید فوتبال ایران در حاشیه نشست خبری گفت: بعد از 40سال قرار است تیم امید راهی المپیک شود ومی‌خواهیم فعل خواستن را صرف کنیم.

فعل خواستن را در رفتن به المپیک ریو صرف خواهیم کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حبیب کاشانی در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: در این روزهایی که کنار هم هستیم می‌خواهیم اتحادمان را نشان دهیم. حضور تعداد زیادی از اصحاب رسانه نشان می‌دهد که تیم المپیک برای همه ما مهم است.

کاشانی در ادامه تصریح کرد: بعد از 42 ماه بازی پرسپولیس را دیدم، تصمیم گرفتم در ورزشگاه حاضر نشوم که شایعه‌ای ایجاد نشود اما بعد با خود گفتم در همه جای دنیا تیم‌های بزرگ ممکن است با مشکل روبرو شوند. 

مدیر تیم ملی امید فوتبال در ادامه تصریح کرد: بعد از اردوی آنتالیا هر باشگاهی که نیاز به کمک و مشورت داشته باشد کمکش می‌کنم و هرچه صلاح باشد می‌گویم.

حبیب کاشانی افزود: زمان باقی مانده تا بازی‌های مقدماتی 40 روز است؛‌ تا این زمان به پیشنهاداتی که به کادر فنی تیم ملی شود نباید توجه شود.

کاشانی در ادامه بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که با محمد خاکپور داشتم یکی از نقاط مشترک ما در تیم ملی بزرگسالان سردار آزمون بود و قرار شد با کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان تعامل داشته باشیم.

حبیب کاشانی افزود: از اردیبهشت تا آبان ماه به دلیل انتخاب وینگادا یک افت برای تیم ما به وجود آمد اما یقین داریم که کادر فنی می‌تواند روحیه تیم را ارتقا دهد باید یقین داشته باشید که ذره‌ای و لحظه‌ای شک ندارم که کادر فنی از این تلاش فروگذار نیست.

وی تاکید کرد: بازیکنان از صبح زود تمرینات خود را ادامه می‌دهند امروز در داخل تیم امید سر ثانیه‌ها می‌جنگیم حتی 10 ثانیه هم برای ما حیاتی است ما از حداقل‌ها استفاده می‌کنیم ما طبیعتا وارد تیمی شدیم که حتی یک بازیکن بد هم در آن نبود اکنون با حضور صالح خاکپور و اعضای کادر فنی سعی کردیم از حداقل‌ها و غیر ممکن‌ها امکان بسازیم.

کاشانی ادامه داد: به نظر من کادری که انتخاب به نظر من کادری که انتخاب کرده‌ایم یکی از بهترین کادرهای فنی است، از نظر تجربه ما محمد مایلی کهن و مجتبی تقوی را در اختیار داریم، از نظر فنی مجید صالح که مسئولیت هدایت هر تیمی را برعهده داشته موفق بوده زمانی در کنار کی روش در تیم ملی حاضر بود و در استقلال هم با امید قلعه نویی کار کرده است هادی طباطبایی هم یکی از بهترین کارشناسان است همچنین سعید عزیزیان که همه آنها هم از لحاظ شخصیتی بالا هستند چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردند و هم زمانی که مسئولیت مربیگری بر عهده داشتند.

وی افزود: برای من به شخصه که از همه این عزیزان کم تجربه تر هستم باعث افتخار است که درکنارشان هستم همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم بیان کردم ما زمان زیادی را در اختیار نداریم اما با تمام وجود به این کادر فنی اعتقاد دارم.

کاشانی عنوان کرد: من از مدتی که به عنوان مدیرتیم ملی امید انتخاب شدم به دنبال یک مربی بودم که هم از لحاظ علمی و هم تجربی در جایگاه خوبی قرار داشته باشد و تصمیم گرفتم محمدخاکپور را انتخاب کنیم و هادی طباطبایی که او هم از سال 1370 ، هم به عنوان بازیکن تیم ملی و هم در مربیگری فعالیت داشته را انتخاب کردیم. خاکپور 33 بازیکن از اول کار معرفی کرد که وزارت ورزش، ستاد نیروهای مسلح، تربیت بدنی سپاه، ارتش و حفاظت اطلاعات نامه‌ای داد که 25 روز فرصت دارد جواب بده و این 33 بازیکن روز پنجشنبه خارج می‌شوند و این تعامل خوبی است و من از همین جا از این عزیزان که مجوز خروج دانشجویان را دادند تشکر می‌کنم.

وی در خصوص کی روش نیز گفت: کی روش سروش رفیعی را برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب کرد، ما 30 سروش رفیعی داریم.






کد خبر: ۵۱۲۷۰۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن