تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود يک سامانه بارشي از بعد از ظهر يکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
ورود يک سامانه بارشي از بعد از ظهر يکشنبه مديريت پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي از ورود يک سامانه بارشي از بعدازظهر يکشنبه از غرب کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احد وظيفه کارشناس هواشناسي اعلام کرد: پيش‌بيني مي‌شود اين سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌هاي زاگرس مرکزي، دامنه‌هاي جنوبي البرز، سواحل شمالي کشور و به‌تدريج از دوشنبه شرق و شمال شرق کشور را تحت تأثير قرار دهد و موجب بارش باران و وزش باد گاهي رعد و برق در مناطق مستعد تگرگ و بارش برف در ارتفاعات شود.
وي درباره وضعيت جوي مناطقي که يکشنبه 19 بهمن 93 تحت تأثير اين سامانه قرار مي‌گيرند، گفت: بارش باران گاهي با رعدوبرق در بعضي ساعات وزش باد شديد در ايلام، خوزستان و بارش باران گاهي با رعدوبرق در بوشهر، غرب فارس و بارش باران گاهي با رعدوبرق و بارش برف در لرستان، چهارمحال بختياري، کهگيلويه و بويراحمد، تهران، البرز و قزوين پيش‌بيني مي‌شود و در استان‌هاي خوزستان، چهارمحال بختياري و لرستان پديده تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.
وظيفه افزود: دوشنبه 20 بهمن 93 بارش باران و برف در آذربايجان غربي، کردستان، لرستان، چهارمحال بختياري و کهگيلويه و بويراحمد، بارش باران گاهي با رعدوبرق در کرمانشاه، غرب فارس و بارش باران گاهي با رعدوبرق و وزش باد شديد در ايلام، خوزستان و بوشهر پيش‌بيني‌شده است.
سه‌شنبه 21 بهمن 93 در آذربايجان غربي، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزي، لرستان، چهارمحال بختياري، کهگيلويه و بويراحمد، غرب فارس، غرب اصفهان، شمال و غرب خوزستان، ايلام، زنجان، قزوين، البرز، تهران و قم بارش باران و برف رخ خواهد داد.
وظيفه درباره وقوع پديده گردوخاک اذعان کرد: روزهاي يکشنبه و دوشنبه در پاره‌اي نقاط استان‌هاي خوزستان، ايلام، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان، يزد، شرق کرمان، شرق اصفهان و جنوب سمنان به سبب وزش باد شديد در بعضي ساعات پديده گردوخاک دور از انتظار نيست.
وظيفه با اشاره به افزايش 5 تا 10 درجه‌اي دما در پاره‌اي از نقاط سواحل درياي خزر در روزهاي شنبه، يکشنبه و دوشنبه خاطرنشان کرد: در برخي مناطق سواحل خزر و استان اردبيل وزش باد جنوبي نسبتا شديد نيز پيش‌بيني مي‌شود.
وي در ادامه تصريح کرد: از يکشنبه بعدازظهر و طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه خليج‌فارس مواج خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن