تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ؛ اعلام مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری پانا: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از اعلام مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در سراسر استان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن ساعت 14:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر راهپیمایی در شهر یاسوج از میدان شهدای نیروی انتظامی به میدان هفتم‌تیر و خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی ادامه و محل تجمع در میدان امام حسین (ع) خواهد بود.
 خاضع افزود: این راهپیمایی در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از میدان امام خمینی(ره) به طرف گلزار شهدای گمنام (پارک نفت) ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در شهر دهدشت مسیر شماره یک از جلوی سپاه به سمت میدان امام حسین (ع) و مسیر شماره دو از مقابل پارک شهید دستغیب به طرف بلوار هلال‌احمر و تجمع در میدان امام حسین (ع) این شهر است.
این مسئول عنوان کرد: مسیر راهپیمایی در شهر لیکک از میدان امام حسین (ع) به سمت ورزشگاه شهید رجایی است و در شهر سی‌سخت مسیر شماره یک از جلوی دفتر امام جمعه به سمت میدان الله و مسیر شماره دو از خیابان شهید مطهری (سیل بند) به سمت میدان‌الله ادامه دارد.
خاضع همچنین گفت: راهپیمایی در شهرستان باشت از چهار راه کتاب به سمت فلکه ورودی شهر و همچنین در شهرستان چرام از میدان شهر شروع به طرف خیابان مالک‌اشتر و بلوار شهید دستغیب و خیابان شهید حسن‌پور به بلوار شهید بهشتی محل تجمع جلوی مصلی خواهد بود.
وی عنوان کرد: در شهرستان لنده راهپیمایی از جلوی سپاه ناحیه لنده شروع و به طرف میدان امام خمینی (ره) و محل تجمع میدان انقلاب روبروی ثبت احوال است و همچنین این مسیر در شهر سوق از مصلی نماز جمعه به طرف خیابان هفده شهریور و در میدان امام خمینی (ره) تجمع می‌شود.
این مسئول به دیگر مسیر‌ها در استان اشاره کرد و گفت: در شهر لوداب از چهار راه جهاد به سمت دبیرستان دخترانه الزهراء (س)  و در بخش سرفاریاب از میدان شهدا به سمت مدرسه اسماء  و محل تجمع مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین در دیشموک از میدان شهدا شروع  و میدان امام حسین(ع) به طرف خیابان چویل و خیابان آزادی و محل تجمع مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر خواهد بود.
خاضع خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در بخش چیتاب از میدان بسیج به طرف میدان امام حسین (ع) و بالعکس و محل تجمع مدرسه شهید خرسندیان و شهر مارگون از میدان شهدا به طرف گلزار شهدا و خیابان آتش‌نشانی و در پایان در محل مصلی امام رضا(ع) تجمع می‌شود.
وی به مسیر راهپیمایی در شهر قلعه‌رئیسی اشاره و گفت: مسیر راهپیمایی در شهر قلعه‌رئیسی از میدان امام حسین(ع) شروع و بعد به خیابان معلم و خیابان امام خمینی (ره) به طرف خیابان طیبی و میدان انقلاب ادامه و تجمع در خوابگاه شبانه‌روزی شهدا صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام خاضع افزود: این راهپیمایی در منطقه سپیدار از جلوی سپاه عشایر سپیدار به سمت گلزار شهدا و در سرآسیاب از دبیرستان شهدا به سمت گلزار شهدا و محل تجمع  مدرسه شهید مطهری و همچنین در بخش ممبی از جلوی بخشداری به سمت حوزه سید‌الشهدا و محل تجمع پایانی دبیرستان شهید جهان‌نژادیان خواهد بود.
وی تصریح کرد: مسیر‌های راهپیمایی در بخش پاتاوه از جلوی بخشداری و به طرف خیابان امام خمینی (ره) و به سمت گلزار شهدا و در خوابگاه شبانه‌روزی شهید باهنر تجمع انجام می‌گیرد.
 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بخش بوستان از جلوی بخشداری به سمت مدرسه برکت در منطقه جاورده از جلوی دبیرستان شمس به طرف خیابان شهید ارشیا و محل تجمع مدرسه سید مصطفی خمینی و در منطقه دیل از مسجد امام جعفر صادق(ع) به سمت گلزار شهدا خواهد بود.
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن