تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات آزاد فرصت خوبی برای کشف استعدادهای جدید است/جوایز تیمی ملی پوشان در شأن تیراندازان نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امام قلی نژاد:
مسابقات آزاد فرصت خوبی برای کشف استعدادهای جدید است/جوایز تیمی ملی پوشان در شأن تیراندازان نبود
ملی پوش تیراندازی گفت: این مسابقات چون به صورت فینال برگزار می‌شود انگیزه‌ای برای تیراندازان است که الان به این رشته روی آوردند.

مسابقات آزاد فرصت خوبی برای کشف استعدادهای جدید است/جوایز تیمی ملی پوشان در شأن تیراندازان نبود
نرجس امام قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات سطح‌های بادی که این هفته برگزار شد با توجه به حضور تیراندازان از سراسر کشور کیفیت قابل قبولی داشت و امتیازات تیراندازان نشان از استعداد جوانان کشورمان در تیراندازی است.

وی گفت: این مسابقات چون به صورت فینال برگزار می‌شود برای ما بسیار خوب است چون خیلی از مواقع بویژه در مسابقات لیگ بازی‌ها بدون فینال است که کمک زیادی به تیراندازان نمی‌کند چون برگزاری فینال انگیزه‌ای است برای حضور بهتر تیراندازان تا عملکرد بهتری داشته باشند.

امام قلی نژاد گفت: شرایط برگزاری فینال در دنیا خیلی عوض شده و ما هم باید تلاش کنیم تا به سطح مسابقات در جهان برسیم چون هم به نفع تیراندازان و هم به نفع تیراندازی ما در سال‌های آتی خواهد بود.

ملی پوش تیراندازی گفت: این مسابقات برای ملی پوشان تجربه خوبی است چون فرصتی برای آمادگی مسابقات ملی و از طرف دیگر برای مبتدیان تیراندازی شرایط را فراهم می‌کند تا ظرفیت‌ها و استعدادشان را در این رشته نشان دهند.

وی گفت: این مسابقات چون در سطح کشور برگزار می‌شود با توجه به حضور شرکت کنندهای زیاد فرصت بسیار خوبی برای کشف استعدادهای جدید تا آینده تیراندازی ما هم پشتیبانی شود.

وی درباره جوایزی که ملی پوشان تیراندازی داد و شد گفت: متاسفانه با توجه به حضور موفقی که ملی پوشان تیراندازی در اینچئون داشتند انتظار می‌‌رفت بیش از این‌ها به این رشته توجه شود در صورت که اینگونه نبود.

وی گفت: متاسفانه در بخش تیمی جوایزی که دادند اصلا راضی کننده نبود بالاخره ما برای گرفتن مدال نقره تیمی هم زحمت کشیدیم و جوایز باید بیش از این‌ها می‌بود در صورتی که سکه‌هایی که در بخش تیمی به ما دادند حدود 1.5 سکه بود.

امام قلی نژاد گفت: درست است که مشکلات بود جدای در کشور وجود دارد ولی به هرحال ورزشکاران هم برای این سرزمین تلاش می‌کنند با وجود تمام مشکلاتی که متحمل می‌شود ولی متاسفانه به این معقوله توجه زیادی نمی‌شود.

وی ادامه داد: واقعا به چه دلیل جوایز تیمی ما کم بود؟ اگر طلا می‌گرفتیم بالاخره در رنکینگ هم تاثیر داشت ولی متاسفانه این شرایط برای ما فراهم نشد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم در دوره‌های بعد به این موضوع توجه بیشتری شود و جوایزی که در نظر ما گیرد در حد ملی پوشان و جایگاهی که در مسابقات بین المللی کسب می‌کنند باشد چون این مسائل انگیزه‌ای برای همه ورزشکاران است.

انتهای پیام/





کد خبر: ۵۱۲۵۹۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن